R
Raderad medlem 68338
Tentapluggar.
Dvs uppdaterar buke var femte minut och undrar varför folk tydligen har ett liv och inte uppdaterar hela tiden så jag har något att fördriva tiden med.
Rimligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tentapluggar.
Dvs uppdaterar buke var femte minut och undrar varför folk tydligen har ett liv och inte uppdaterar hela tiden så jag har något att fördriva tiden med.
Sur för att jag inte får någon a-kassa als.
Ska försöka reda ut det hela
jag förstår dig.Jag är inte med i a-kassan! Tänker att alla statliga instanser mest ger huvudvärk så är inte med i något som kräver myndighetskontakt
Hoppas det är en mkt, mkt liten chihuahua som ska bli 1,5 m hög!Har fått ett uppdrag. Att måla ett 1,5 meter högt porträtt av ... öhm en hund. Beställare: excentrisk tant Anar en ny karriär utkristallisera sig...
Som min kollega alltid säger: ”MEN VAD PÅGÅR!?”
(Detta är för övrigt mitt absoluta favorituttryck numera. Vaknar liksom upp med den frågeställningen dagligen )
Haha, inte jag heller. Mest för att oddsen för arbetslöshet ligger på minus...Jag är inte med i a-kassan! Tänker att alla statliga instanser mest ger huvudvärk så är inte med i något som kräver myndighetskontakt
Hade jag haft pengar över hade du fått måla min hund ocksåHar fått ett uppdrag. Att måla ett 1,5 meter högt porträtt av ... öhm en hund. Beställare: excentrisk tant Anar en ny karriär utkristallisera sig...
Som min kollega alltid säger: ”MEN VAD PÅGÅR!?”
(Detta är för övrigt mitt absoluta favorituttryck numera. Vaknar liksom upp med den frågeställningen dagligen )
Så sorgligt! Man borde ju värdera erfarenhet väldigt väl kan man tycka!Drog efter andan och förde över en summa från sparkontot.
Sen åkte jag och förnyade mitt simkort.
Har jobbat helghelg samt haft ett längre arvoderat sammanträde. Alltså fick jag inte ut speciellt många kronor från A-kassan.
Nyheterna rapporterar ständigt hur svårt det är att få jobb om man är äldre. Jag är äldre. Har fyllt 60. Den som är 60+ har tydlilgen ca 2-3% chans att få napp på sina anökningar. Tjoho. Eller nåt.
Pengar. Jag hatar att vara pank (inte fattig, äger ju både hus och bil)