Hemma igen. EKG var okej, blodtryck och puls hög, och feber IGEN!
Vet inte vad det är som går runt i min kropp, men det får gärna lämna den nu, helst igår!
Troligvis virus som gör att jag känner av hjärtat, men jag ska väll inte vara orolig mer för det nu eftersom EKG visade att det var ok. Lungorna lät fina dom också.
Så jag får väll som sagt hoppas att det ”bara” är något virus.... Och vänta på att hjärtat/pulsen ska lugna ner sig.
Så som det känns när man blir riktigt rädd/skrämd av något, så känns det hela tiden i kroppen, som det bara pumpar ut adrenalin 24/7. Gör mig väldigt väldigt trött. From måndag behöver jag sjukintyg också då jag sjukade mig i måndags. Känns hopplöst att jag ska få tillbaka någon ork tills dess...
Blodtrycket ska följas upp på vc, men dom lär väll stänga igen som allt annat nu. Vet inte hur stor chans det är att få dom att skriva ut ett läkarintyg utan att ens ha sett mig? Ville ju boka tid där idag, men hon skickade mig raka vägen till akuten... Så nu ska jag gå och nojja över det också. Finns inte en chans att jag kan jobba i detta tillstånd, kan ju knappt stå på benen utan att bli alldeles kallsvettig.