Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gör minimalt idag också, bara en maskin tvätt hittills. Men gjorde ju några smågrejer igår, som egentligen är ganska stora eftersom jag skjutit upp det så länge, så det är bra ändå tänker jag :)Röja upp klädkammaren får vänta till nästa helg, så hinner jag skaffa en till trådback från Ikea.

Sitter och funderar på vad det ska bli för middag, lutar åt baconlindad kyckling.
 
Har varit ute och fodrat, mockat och fixat ett litet arrangemang vid fönstret. Bara en enkel zinkbalja fylld med gammalt hö täckt med grön mossa, en lykta i mitten och sedan lite klippt murgröna och en annan marktäckande vintergrön växt som jag tyvärr inte vet namnet på (rådjuren tycker att den är mums :D ). Ser riktigt trevligt ut :) !
 
Har hunnit måla ett lager, prata med mamma som är helt däckad efter vaccinationer igår och till sist gått 5 km. Balansen är lite off idag så jag gick med stavar.
På vägen mötte jag en kille med en gudomligt söt valp :love1:
Ingen aning om vilken ras men någon form av jakthund. Vit med bruna och svarta partier.
 
Dags att sätta igång värmen i sovrummet nu, hade +11 igår. 😅
IMG20231119110557.jpg
 
Livet som kattägd. Allt sätts på paus när katten bestämmer att det är gos på schemat.

Skulle egentligen vara produktiv idag, men motivationen och orken finns inte riktigt. Men precis när jag hade bestämt mig för att ta tag i en av grejerna så kom katten och bestämde att det är gos på schemat. Så nu ligger vi i sängen och katten spinner bredvid mig :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 100
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp