Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
7.9mg per 100ml enligt Google, så det borde bli ca 237mg för 3l om jag räknar rätt. Det är absolut en del, men det är inte extremt mycket tänker jag, så länge en inte bör begränsa intaget av någon anledning och/eller inte kombinerar det med att t.ex dricka en massa kaffe. :)

Så sant så. Eller choklad, ska visst va lite koffein i det med?! 😄
 
Varning för hjärthoppning hade vart en rolig text 😂. Nä men seriöst, du måste älska den där läsken ?!? Har du provat trocaderogodisarna? Smakar som drickan tycker jag, goda! :)
Är faktiskt rätt less på den så vet inte varför jag dricker, kanske är koffeinberoende.
Nä har inte provat de godisarna, bara glassen men den är väl avvecklad nu?
 
Jag gör... ingenting. Eller åtminstone väldigt lite. Är inne på tredje helgen utan något inplanerat, vilket är extremt ovanligt i mitt liv. Det är lockande att då istället fylla dagarna med en massa "bra att få gjort", och det har vi delvis gjort de andra helgerna, men just idag kände jag för att inte vara ett dugg duktig faktiskt. Det är lite svårt, och jag får hela tiden påminna mig själv om att det är okej att bara vara en hel dag, så det är säkert nyttigt för mig att öva lite ;) Ska snart se klart de sista två avsnitten av min serie och sedan blir det världscupen i hoppning. SEN ska jag faktiskt göra något så ansträngande som att ta en dusch, klä på mig (japp, jag har fortfarande pyjamas på mig) och promenera bort till en vän som bjudit in mig på lasagne och vin ikväll :D
 
Jag gör... ingenting. Eller åtminstone väldigt lite. Är inne på tredje helgen utan något inplanerat, vilket är extremt ovanligt i mitt liv. Det är lockande att då istället fylla dagarna med en massa "bra att få gjort", och det har vi delvis gjort de andra helgerna, men just idag kände jag för att inte vara ett dugg duktig faktiskt. Det är lite svårt, och jag får hela tiden påminna mig själv om att det är okej att bara vara en hel dag, så det är säkert nyttigt för mig att öva lite ;) Ska snart se klart de sista två avsnitten av min serie och sedan blir det världscupen i hoppning. SEN ska jag faktiskt göra något så ansträngande som att ta en dusch, klä på mig (japp, jag har fortfarande pyjamas på mig) och promenera bort till en vän som bjudit in mig på lasagne och vin ikväll :D
Ja, göra "ingenting" när man är ledig är helt klart det bästa man kan göra för sig själv :) !
 
Jag gör också ingenting just i dag. Tänker att jag ska tömma diskmaskinen och renbädda sängen. Kanske hänga upp mina röda gardiner.

Åt två små lussekatter till frukost och har ingen aptit för lunch men måste väl äta något.

Vill hämta mina jullådor från förrådet, men det är kallt ute, det är för tidigt att dra fram det nu och för att få fram dem måste jag sortera lite i förrådet... Inser att jag är lite tjurig för att jag inte kan pynta ännu :D
 
Går på ett naturreservat eftersom ett mål är att bli vän med vintertiden. Efter 7 år på landet med att skotta snö, oplogade vägar osv så är vi inte vänner. Men att följa en gammal skidåkerska på instagram och se hennes kärlek till snö och vinter har gjort att jag vill tänka om.
 

Bifogade filer

  • IMG_20231119_141136742_HDR.jpg
    IMG_20231119_141136742_HDR.jpg
    736,4 KB · Visningar: 23
Mina JBL hörlurar som jag tappade fungerar med sladd, men jag får inte igång dem alls utan, de lyser inte ens. Har satt dem på laddning och ska se om det mirakulöst nog hjälper men har ingen förhoppning om det. Känns ju lite typiskt eftersom sladden är en sådan liten tunn plastig variant som dessutom inte är samma storlek som "normalt", helt stört... De är inte många månader gamla.

Jag har Urbanears plattan ll som jag haft i många år nu, tänk att de håller bättre än de här! Får rota fram de så jag kan lyssna på musik utan sladd nu när jag ska röja lite här hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 100
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp