Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer ihåg en gång då jag skulle ta hand om ett helt travstall med hästar jag inte kände ett utsläpp och ett intag. Jag hade en karta och fick hjälp med fölstona av "grannen". Det fanns en häst jag var tvungen att fånga på första försöket, ingen förklaring om varför. Det var lite spännande, men gick bra. Efteråt fick jag höra varför. Hon hade kommit lös en gång, då hade det slutat med att de varit tvugna med att hägna in hela gården för att till slut ha en sån liten hage att hon gick att fånga. När hon skulle köras in skjutsade ägaren hästen till en annan travtränare och ställde in henne i boxen. Det var nog en måndag. På onsdag-torsdag ringde han och frågade hur det gick. Dom hade inte lyckats fånga henne i boxen än var svaret. Det är fina travmänniskor allihopa, så ingen hade varit elak mot henne. Hon blev till slut inkörd och kom till start vad jag kom ihåg.Gårdsägare behövde åka bort och de som skulle haft insläpp fick förhinder. Så jag sa att jag kunde ta in. Känner ju igen de hästar jag tränat. Men alla fölston och föl hade jag inte helt koll på. De går i samma hage och fölen kan springa in i helt fel boxar. I går kväll fotade jag alla föl, mammor och boxskyltar med mobilen. Så vid insläpp sorterade jag efter mobilbilder.
Vad fasen gjorde man som virrig innan mobilkamerornas tid?
Ja, det kommer bli väldigt skönt med mindre pass. En gång varannan månad.För mig i alla fall, är det värt så himla mycket att de flesta stallpass ingår i hyran har ett pass var sjätte vecka just nu.
@athena_arabians äter på lokalt porslin oxåEfter lite jobb så lyxas de med fika på café! Visa bifogad fil 132313
@athena_arabians äter på lokalt porslin oxå
Såklart du gjorde!Såg det