Har druckit (snart) 3 liter Trocadero idag.
Ser på curling-EM.
Du vet att det är koffein i den läsken va? Kanske inte är schysst mot hjärtat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har druckit (snart) 3 liter Trocadero idag.
Ser på curling-EM.
Du vet att det är koffein i den läsken va? Kanske inte är schysst mot hjärtat
Hur sjutton får du i dig 3 liter läsk...Har druckit (snart) 3 liter Trocadero idag.
Ser på curling-EM.
För mig i alla fall, är det värt så himla mycket att de flesta stallpass ingår i hyran har ett pass var sjätte vecka just nu.Ligger i sängen och tänker på att jag och Halle tar vårt största steg hittills vilket är att byta stall. För den som är nyfiken så byter jag enbart för att kunna få tillgång till ridhus och mer folk runt om. Jag har unghäst och vill gärna ha trygghet att någon kan hitta mig om jag skulle fara av pållen på kvällen. Har redan lämnat alla ridgrejerna. Imorgon går ett lass till och utrensning sker löpande. Har som tur är inte sååå mycket grejer.
Men så spännande det ska bli. Vi flyttar till ett magiskt ställe med inriktning på hästarnas välfärd. Sen kommer jag såklart sakna nuvarande stall, det är ett härligt gäng och trevliga hästar men jag har inte orken att ha 3 stallhelger i månaden, kvälla varje kväll och känna att jag inte hinner med livet. På nya stallet kommer jag ha mer tid för Halle.
Så mycket tankar, nåja dags för sängen. imorgon är det upp tidigt och fodra.
Bättre än där jag bodde för ett gäng år sedan, där tvättiden slutade vid 17 eller om det var 18...Här tvättar man 7-14 eller 14-21 Är van vid lite kortare intervall. Men det var tomt hela dagen idag
Bättre än där jag bodde för ett gäng år sedan, där tvättiden slutade vid 17 eller om det var 18...