Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och tänker på att jag och Halle tar vårt största steg hittills vilket är att byta stall. För den som är nyfiken så byter jag enbart för att kunna få tillgång till ridhus och mer folk runt om. Jag har unghäst och vill gärna ha trygghet att någon kan hitta mig om jag skulle fara av pållen på kvällen. Har redan lämnat alla ridgrejerna. Imorgon går ett lass till och utrensning sker löpande. Har som tur är inte sååå mycket grejer.

Men så spännande det ska bli. Vi flyttar till ett magiskt ställe med inriktning på hästarnas välfärd. Sen kommer jag såklart sakna nuvarande stall, det är ett härligt gäng och trevliga hästar men jag har inte orken att ha 3 stallhelger i månaden, kvälla varje kväll och känna att jag inte hinner med livet. På nya stallet kommer jag ha mer tid för Halle.

Så mycket tankar, nåja dags för sängen. imorgon är det upp tidigt och fodra. 🙏
För mig i alla fall, är det värt så himla mycket att de flesta stallpass ingår i hyran 🙏 har ett pass var sjätte vecka just nu.
 
Ringde min bror och hör i bakgrunden att brorsönerna tittar på Rymdimperiet Slår Tillbaka med stort intresse. Jag är så stolt även om jag inte orkat med alla frågor om "Väjjdär" och var Spiderman är. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 100
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
23 974
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp