Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur en landsmugg skall ju köpas i rätt land liksom.Yay, vi hittade en mugg! Nu är samlingen komplett (för nu)
Exakt, annars är det fusk!Vilken tur en landsmugg skall ju köpas i rätt land liksom.
Då har du det nu, tror deras vajer är en uppdaterad version av de gamla modellernaJa, tack för tipset, hade en fundering på sådan vajer, om det är en sådan som man hade förr typ. Mamma hade det i sina ombyggda husbilar och i husvagnarna minns jag.
Får nog kasta ett getöga på det, jag som just fått paket från IKEA Köpte ju 4 plisségardiner från IKEA, har satt upp två i ena rummet, en på balkongdörren (som inte är nerdragen utan hänger halvvägs eftersom jag inte vet om hur jag ska ha den...) och så en till köksfönstret, men jag tror inte jag ska ha en sådan där. men funderar på att sätta in för fönstret i klädkammaren där jag sover. Dock vill jag ändå ha en över för säkerhets skull. Insynsskydd är det ju, men utsynsskydd för spionen samtidigt så att han inte får syn på saker och ylar, så nästan ett måste att ha en extra om något händer.
För att göra en lång historia kort-jag behöver en ursäkt för att kasta ett getöga på IKEA igen!