Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ukk igen
 

Bifogade filer

  • 20231118_191116.jpg
    20231118_191116.jpg
    230,7 KB · Visningar: 16
Ja, tack för tipset, hade en fundering på sådan vajer, om det är en sådan som man hade förr typ. :) Mamma hade det i sina ombyggda husbilar och i husvagnarna minns jag.
Får nog kasta ett getöga på det, jag som just fått paket från IKEA :D Köpte ju 4 plisségardiner från IKEA, har satt upp två i ena rummet, en på balkongdörren (som inte är nerdragen utan hänger halvvägs eftersom jag inte vet om hur jag ska ha den...) och så en till köksfönstret, men jag tror inte jag ska ha en sådan där. men funderar på att sätta in för fönstret i klädkammaren där jag sover. Dock vill jag ändå ha en över för säkerhets skull. Insynsskydd är det ju, men utsynsskydd för spionen samtidigt så att han inte får syn på saker och ylar, så nästan ett måste att ha en extra om något händer.

För att göra en lång historia kort-jag behöver en ursäkt för att kasta ett getöga på IKEA igen! :angel:
Då har du det nu, tror deras vajer är en uppdaterad version av de gamla modellerna :D
 
Har sovit lite och varit ute med hunden i kylan. Har plötsligt ont i min ena arm i dag, ovanligt ont faktiskt och inte en aning om varför för jag har inte gjort något konstigt, inte ens burit tungt eller så. Baksidan av överarmen gör det rätt skarpt ont, strålar ner genom underarmens framsida och ut i tummen. Märkligt ställe att ha ont på.

Äter smörgås med ost, majsbrödet jag köpte. Orkar inte med någon middag i dag.

Ska titta på serien jag såg i går och göra lite te till min mat tror jag.
 
Jag är en väldigt otålig människa ibland. Väntar på betyg/omdöme från slutexamen i senaste kursen. Läraren har till den 24e att ge sin feedback, men det känns redan som jag har väntat jäääääääättelääääääänge :p. Inlämning var den 3e, så det har ju gått ett par veckor nu. Sedan väntar jag också på att höra om jag kommer in på en kurs jag har sökt som börjar i januari. Deadline att ansöka är 1 december, och besked ska komma under de två första veckorna i december. Liten chans att komma in, tror jag, men lite spännande är det allt :) ! Och om jag inte kommer in på den funderar jag på att leta upp en kurs där man får lära sig läsa gammal handstil. 1700-tals-svenska kan vara lite krångligt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 336
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 101
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 174
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp