Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad vackert!
Oj vad det kravat!
Finns inget bättre än eltandborste för att få tänderna rena ! Braun har jag haft i många, många år. Du vänjer dig säkert vid ljudet!Efter stränga order från min underbara tandhygienist så har jag skaffat eltandborste.
Hade en för typ 30+ år sen och den var helt värdelös. Fick efterborsta med vanlig tandborste. Den blev inte långvarig hos mig.
Denna är av ett annat märke och modern. Men den LÅTER! Och det känns som en tandläkarborr i munnen.
Absolut inte nån billigare variant, men jag valde bort blue tooth och blinkande lampor...
Ska det vara såhär? Är det bara att vänja sig?
/mvh tandläkarrädd
De hemska vibrationerna som påminner om smärtan och obehaget hos hygienisten tar nog tid att accepteraFinns inget bättre än eltandborste för att få tänderna rena ! Braun har jag haft i många, många år. Du vänjer dig säkert vid ljudet!
Det var väldigt kallt när det frös till, så det är nog därför.Reklamerade en värmedyna och fick ett presentkort istället då jag inte ville byta till samma sort, så jag la till en hundring och köpte bättre och fick en rabattkupong på 50 kr.
Oj vad det kravat!
Klarade ni er från strömavbrottet före helgen?