Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På gymmet. Redan massor av folk här, har inte man annat att göra en tidig lördagmorgon? Hade hoppats få träna ifred
Efter stränga order från min underbara tandhygienist så har jag skaffat eltandborste.
Hade en för typ 30+ år sen och den var helt värdelös. Fick efterborsta med vanlig tandborste. Den blev inte långvarig hos mig.
Denna är av ett annat märke och modern. Men den LÅTER! Och det känns som en tandläkarborr i munnen.
Absolut inte nån billigare variant, men jag valde bort blue tooth och blinkande lampor...
Ska det vara såhär? Är det bara att vänja sig?
/mvh tandläkarrädd
Dom är toppen. Zå ztår ut.Efter stränga order från min underbara tandhygienist så har jag skaffat eltandborste.
Hade en för typ 30+ år sen och den var helt värdelös. Fick efterborsta med vanlig tandborste. Den blev inte långvarig hos mig.
Denna är av ett annat märke och modern. Men den LÅTER! Och det känns som en tandläkarborr i munnen.
Absolut inte nån billigare variant, men jag valde bort blue tooth och blinkande lampor...
/mvh tandläkarrädd
Min är lite dyrare och ganska tyst, så ljudnivån kan säkert vara lägre om det är ett kravEfter stränga order från min underbara tandhygienist så har jag skaffat eltandborste.
/mvh tandläkarrädd
Så vacker blomma, ser ut som en vit solros typ. Eller en sådan där fin blomma som mamma vet namnet på men jag aldrig kommer ihåg, krukväxt och snittvariant finns den i, olika färger kan den finnas i. säger mycket Något på P?