Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är det du bor? Så ska jag aldrig flytta dit pga a-traktorer.Ligger i sängen och väntar på att det skall bli tyst ute. Snöhelvetet har börjat och atraktorerna har hittat ut. Fönsterrutor skallrar. 3 gånger redan har vi sett dem vara nere i diket.
Wingfield väldigt norrut från ditt land.Var är det du bor? Så ska jag aldrig flytta dit pga a-traktorer.
Då minns jag rättWingfield väldigt norrut från ditt land.
I mitt område här jag sällan någon bil eller så men i kväll har jag hört en del gasande här. Himla trist, gå och lek någon annanstans- typ parkering eller nåt. Istället för i ett bostadsområde. Klockan är dessutom 23 nu, ska de inte sova nån gång?!Wingfield väldigt norrut från ditt land.
dom har ju hela CG parkeringen att leka påI mitt område här jag sällan någon bil eller så men i kväll har jag hört en del gasande här. Himla trist, gå och lek någon annanstans- typ parkering eller nåt. Istället för i ett bostadsområde. Klockan är dessutom 23 nu, ska de inte sova nån gång?!
Ja gott om plats där men visst asroligt att köra omkring här som idioter.dom har ju hela CG parkeringen att leka på
Fast det är typ en parkering eller ett större mackområde.och sedan kör de ut i rondellen kör runt runt och tillbaka.I mitt område här jag sällan någon bil eller så men i kväll har jag hört en del gasande här. Himla trist, gå och lek någon annanstans- typ parkering eller nåt. Istället för i ett bostadsområde. Klockan är dessutom 23 nu, ska de inte sova nån gång?!