Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade ganska tidigt, har inte sovit så mycket men känner ändå mer mental energi än vad jag gjorde i förra lägenheten en vanlig förmiddag innan jobb.

Så, nu har jag skruvat in lite mer upphängningsmöjligheter i garderoben, tvättat lite, förberett mat till senare idag och diskat. Dags att fixa lite med bilder. Om en timme är det dags att gå till jobbet.
 
Jagar supporten hos mitt bokföringsprogramsföretag. De har skickat en faktura som år 4ggr högre (!) än förra året och när jag försöker säga upp tjänsten så står det att det skulle gjorts 30 dagar innan fakturan skickades ut? Jag får panik. Jag har inte nästan 5k att lägga på ett bokföringsprogram?!

Jag orkar inte....
 
Funderar lite på hur jag ska göra för att avlägsna mig från familjen. Kruxet är att jag gärna vill "ha kvar" några av dem, och resten av dem vill jag aldrig mer se.

Dock kan det kanske vara så att jag får välja antingen eller. Typ alla försvinner för alltid, eller stå ut med rötäggen för att få behålla de jag gillar. :meh:
 
Seeeeg och trötter. Grå vädret piggar ju inte upp direkt; skulle inte regna men nått litet skit kommer ner med dimman typ, pluggat och lunchtajm. Och lite för lite sömn; nä men kanske inte är så oväntat...
 
Försöker hälla i mig någon drickyoghurt och funderar till och från om jag ska ta en tur till gallerian. Det har gått snabbt nedåt med utetempen vilket gör att jag är rådvill hur jag ska klä mig. Åker kollektivt men blir alltid svårt om man ska vara inne sen i galleria, koftor kan tas av men om egentligen lånkisar behövs? Höga sockar? Har inte ens varm jacka utan är bara varm av mig :D Vad jag än gör lär jag komma ut från Ikea genomsvettig:rofl:
 
Sitter på stankontoret och sliter. Förmiddagens tre möten avklarade och lika många återstår. Idag är verkligen en sådan dag när jag hade velat sitta med några goa kolleger eller vänner och käka lunch. Men jag har förstås inte planerat med några vänner och mina kolleger är på resa i landet någonstans. Lunch själv med andra ord!

Vilket väcker idén om bukelunch. Det måste finnas andra som också ofta käkar lunch själva och kan ha glädje av lite lunchsällskap någon gång emellanåt?
 
Det var en god baguette, men den lätta lunchen blev inte så lätt. Har ätit halva av en ca 20 centimeters och är proppmätt.
 

Bifogade filer

  • 20231114_120323.JPG
    20231114_120323.JPG
    386,6 KB · Visningar: 20
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 352
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
509
· Visningar
25 604
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp