Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är du på resa? Jagbor i StockholmSitter på stankontoret och sliter. Förmiddagens tre möten avklarade och lika många återstår. Idag är verkligen en sådan dag när jag hade velat sitta med några goa kolleger eller vänner och käka lunch. Men jag har förstås inte planerat med några vänner och mina kolleger är på resa i landet någonstans. Lunch själv med andra ord!
Vilket väcker idén om bukelunch. Det måste finnas andra som också ofta käkar lunch själva och kan ha glädje av lite lunchsällskap någon gång emellanåt?
Den här veckan i Göteborg. Nästa vecka är jag i Sundbyberg. Det är som att jobba på en resande cirkus.Var är du på resa? Jagbor i Stockholm
@Monimaker Men satan vilken otur du haft på senaste, hoppas det vänder nu och att du snabbt kryar på dig
Fått bort hallucinationerna?
Grattis i efterskott!
Den här veckan i Göteborg. Nästa vecka är jag i Sundbyberg. Det är som att jobba på en resande cirkus.
Jag är ju stationerad i Göteborg men spenderar emellanåt mer tid på andra orter. Just nu är det resor nästan varje vecka.Jag är också på tillfälligt besök i Göteborg! Eller rättare sagt jag är fortfarande på väg, bara en blixtvisit i eftermiddag så har intagit min salladslunch i den ljuvliga tysta avdelningen på tåget. Måste också spara lite plats till den alltid fantastiska kakbuffén som serveras på hotellet där min föreläsning ska hållas, innan jag drar söderut igen.
Om du åker via t-centralen kan vi mötas uppDen här veckan i Göteborg. Nästa vecka är jag i Sundbyberg. Det är som att jobba på en resande cirkus.
Kallt! Det var jättevarmt på dagen, som svensk sommar
En ryttare i högre klasser har barn födda runt jul.När jag var liten bodde vi grannar med en familj som hade två barn i ungefär samma ålder. De är födda 22a och 23e December