Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jagar supporten hos mitt bokföringsprogramsföretag. De har skickat en faktura som år 4ggr högre (!) än förra året och när jag försöker säga upp tjänsten så står det att det skulle gjorts 30 dagar innan fakturan skickades ut? Jag får panik. Jag har inte nästan 5k att lägga på ett bokföringsprogram?!

Jag orkar inte....
Maila dem och bestrid fakturan. Ta all kommunikation skriftligt eller spela in telefonsamtalen.
Är inte säker men jag tror att prishöjningar på löpande tjänster måste aviseras kunden 1-3 månader i förväg.
 
Jag gillar våra vackra gamla tvåglasfönster, men det är inte konstigt att jag fryser om näsan när jag sitter precis framför ett fönster 😅
IMG20231114185453.jpg
 
Solen var alltsa frame. Vanta bara tills det blir mullet.🥶 Forsta gangen jag var i San Francisco flog jag in, det var mulet och 8 grader Celsius mitt pa dagen den 15de Juni.
Har har vi ungefar samma vader, bara ett par grader kallare da vi ju ar nagra timmar norrut.
Idag är det mulet, men jag är precis genomsvettig ändå. Konstant uppförsbacke :D
 
Problemet med att byta till tätare fönster är att vi i så fall skulle behöva installera mer ventilation. Så jag tänker att det säkert skulle jämna ut sig? 😊
Kanske det :) Inte lätt tänka igenom allt sånt, jag var glad min lägenhet är hyres när det blev prat om ventilation och fönsterbyte :crazy:
 
Även om jag känner mig mycket bättre tror jag, jag ska gå till sängs och vila. Fick i mig de sista resterna av lammet faktisk. Jag hade sparat det till Megara men visade sig finnas en hel del kvar. Nu fick hon det med lite kött kvar. Hon har gnagt friskt men det är ändå lite kvar. Imorgon slänger jag det.
 
Just upptäckt Morden i Midsomer finns på tv4 play så ni kan ju gissa vad jag tittar på. Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett om det :o funderade om jag skulle variera med nån annan brittisk deckare men nä... kanske imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 352
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp