En brorsdotter är född 1/1, snacka om födelsedagsfest varje år vid 12-slaget!
Mitt syskonbarn börjar bli äldre och gillar också det. Nyårsfest och födelsedagsfest i ett. Champagnen flödar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En brorsdotter är född 1/1, snacka om födelsedagsfest varje år vid 12-slaget!
Maila dem och bestrid fakturan. Ta all kommunikation skriftligt eller spela in telefonsamtalen.Jagar supporten hos mitt bokföringsprogramsföretag. De har skickat en faktura som år 4ggr högre (!) än förra året och när jag försöker säga upp tjänsten så står det att det skulle gjorts 30 dagar innan fakturan skickades ut? Jag får panik. Jag har inte nästan 5k att lägga på ett bokföringsprogram?!
Jag orkar inte....
Idag är det mulet, men jag är precis genomsvettig ändå. Konstant uppförsbackeSolen var alltsa frame. Vanta bara tills det blir mullet. Forsta gangen jag var i San Francisco flog jag in, det var mulet och 8 grader Celsius mitt pa dagen den 15de Juni.
Har har vi ungefar samma vader, bara ett par grader kallare da vi ju ar nagra timmar norrut.
Jag älskar utseendet på gamla fönster men när det kommer till kritan föredrar jag moderna treglasfönster blev så mycket varmare när de byttes.Jag gillar våra vackra gamla tvåglasfönster, men det är inte konstigt att jag fryser om näsan när jag sitter precis framför ett fönster
Visa bifogad fil 132034
Problemet med att byta till tätare fönster är att vi i så fall skulle behöva installera mer ventilation. Så jag tänker att det säkert skulle jämna ut sig?Jag älskar utseendet på gamla fönster men när det kommer till kritan föredrar jag moderna treglasfönster blev så mycket varmare när de byttes.
Kanske det Inte lätt tänka igenom allt sånt, jag var glad min lägenhet är hyres när det blev prat om ventilation och fönsterbyteProblemet med att byta till tätare fönster är att vi i så fall skulle behöva installera mer ventilation. Så jag tänker att det säkert skulle jämna ut sig?
Fönsterremsor? Tätningslister?Jag gillar våra vackra gamla tvåglasfönster, men det är inte konstigt att jag fryser om näsan när jag sitter precis framför ett fönster
Visa bifogad fil 132034