Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kande mig som en halv mannsika medan datorn var borta ... det ar verkligen inte samma sak att skriva pa en telefon eller ipad, men nu bor den har klara sig ett par ar till i alla fall.
Det ar en macbook pro sa nu nar apple kommit ut med sitt eget CPU behover jag nog byta till en nyare om ett par ar sa man kan uppgradera och fa alla sakerhets grejor de hittar pa. Det var dock helt klart vart ungefar 2000 sek att fa nya batterier aven om den inte kommer att hanga med sa lange till.
 
IMG20231115060043.jpg

Mot Stockholm för kompetensutveckling 😁
 
Det blir verkligen bara bättre ju äldre den blir! Drog in nån i ugnen som gått ut 2-3 veckor tidigare en gång, solklart bäst av alla färdiga degar. Kan bara föreställa mig ett par månader :D
Den hade legat längst bak i kylen och missats, men det var en sån där papprulle som man vrider upp så den var ju väl förpackad. Blev verkligen så himla gott! Har också använt 2-3 veckor gamla förr och de tjänar på den ”fermenteringen” helt klart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 351
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 104
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
498
· Visningar
25 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp