Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, knäppt, hade blivit otroligt förvånad om nån läkare började fråga om mina föräldrar vid läkarbesök. Känns så otroligt ovidkommande som vuxen. Hur gammal var du när du fick den frågan? Känner mig helt fascinerad 😳
Jag var nog 22 tror jag. Då hade jag varit på vc ca varannat år från 8 års ålder med mina kramper.
Jag var lite naiv och fattade inte då att ifrågasätta. I dag hade jag gjort annorlunda kan jag säga :p
 
Äntligen tagit tag i och försöka hitta annan A-kassa som kunde passa att vara med i. (Den var jag var med i förut var inte aktuell längre pga byte av arbetsplats). 😅
Så nu är en ansökan inskickad, sådär ett halvår "försent"... Återstår att se hur det blir med den fackliga delen om jag måste gå ut den manuellt eller vad som sker. En sak i taget.

Nu ska jag äta frukost. Vaknade vid 8.30 så är verkligen tid för det. Kanske skulle börjat där men men. 😅
 
Jag var nog 22 tror jag. Då hade jag varit på vc ca varannat år från 8 års ålder med mina kramper.
Jag var lite naiv och fattade inte då att ifrågasätta. I dag hade jag gjort annorlunda kan jag säga :p
Menade inte att du hade behövt ifrågasätta, mer typ chockad att man frågar en vuxen om skilda föräldrar. Kan liksom inte se hur den tanken gick. Tänker att det ändå måste vara jätteovanligt och antagligen kommer nästa besök på VC inte fokusera på dina föräldrars skilsmässa..så sök vård idag! :)
 
Sitter hemma. Var på väg men efter 20 minuter på en bänk på t-bana stationen gav jag upp och åkte hem igen. Nu sitter jag vid datorn i myskläder, mår fortfarande illa och försöker mysa med katten som surar för att hon inte fick mer till frukost.

Riktigt irriterad. Min pump kom i går och det är några delar som inte fungerar som de ska + att en del saknas. Jag har kvar den från den gamla pumpen men det är principen av det hela. Så fort jag känner mig lite bättre ska den iaf sättas ihop. Måste bara diska hela fontänen först. Sedan får Megara sin pump! Iofs dricker hon bra ändå, men jaja.

Fontänen är absolut tyst, man hör knappt att den porlar lite.

1700042491551.png

Fontänen
 
Sitter hemma. Var på väg men efter 20 minuter på en bänk på t-bana stationen gav jag upp och åkte hem igen. Nu sitter jag vid datorn i myskläder, mår fortfarande illa och försöker mysa med katten som surar för att hon inte fick mer till frukost.

Riktigt irriterad. Min pump kom i går och det är några delar som inte fungerar som de ska + att en del saknas. Jag har kvar den från den gamla pumpen men det är principen av det hela. Så fort jag känner mig lite bättre ska den iaf sättas ihop. Måste bara diska hela fontänen först. Sedan får Megara sin pump! Iofs dricker hon bra ändå, men jaja.

Fontänen är absolut tyst, man hör knappt att den porlar lite.

Visa bifogad fil 132070
Fontänen

Hur stabilt står de olika delarna när den är monsterad? Jag har kikat på en sån, men misstänker att mina djur skulle välta den inom en dag, och sen är det porslinsskärvor och vatten överallt... :cautious:

Edit: *monterad! Freudian slip...:angel:
 
Senast ändrad:
Hur stabilt står de olika delarna när den är monsterad? Jag har kikat på en sån, men misstänker att mina djur skulle välta den inom en dag, och sen är det porslinsskärvor och vatten överallt... :cautious:

Den står stabilt. Är tung särskilt när den är fylld med vatten. Även tornen står stabilt eftersom de står en bra bit under kanterna.

Edit: Dessutom så 'hakar' tornen fast i varandra. Är alltid lite mekigt att sätta ihop den igen tycker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 350
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 103
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp