Tydligt det. Skulle fått sovmorgon idag men det gick åt skogen som vanligtSova är rätt onödigt, eller hur? #hejvaddetgår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligt det. Skulle fått sovmorgon idag men det gick åt skogen som vanligtSova är rätt onödigt, eller hur? #hejvaddetgår
Den står stabilt. Är tung särskilt när den är fylld med vatten. Även tornen står stabilt eftersom de står en bra bit under kanterna.
Edit: Dessutom så 'hakar' tornen fast i varandra. Är alltid lite mekigt att sätta ihop den igen tycker jag.
Tydligt det. Skulle fått sovmorgon idag men det gick åt skogen som vanligt
Nja snarare för att jag varit på vc tusen gånger ungefär med samma problem och de kan inte säga något om det eftersom det "bara" är kramper.Det är ju länge sen!!
Du menar att du undviker att söka vård för nånting EN läkare sa för massor av år sen?
Är inte det väldigt långsint av dig?
Yes. Jag bytte ju vc när jag flyttade. Kanske ringer i morgon och ber om en tid faktisktHemma efter en otroooligt kul bom/cavalettilektion. Nu nysanerad och ska lösa nån stor lunch!
—
@Hoarfrost go for it!
Jag lyckades på typ femte gången gillt med mina kramper, då tog de blodprover etc och det konstaterades både järnbrist och b-vitamin brist. Fick ett gäng piller, och stränga order om att dricka ordentligt med vatten (välförtjänt ), och hjälpte gjorde det!
Kanske inte samma anledning för dig, men andemeningen iaf att det kan ta ett tag. Byt VC i värsta fall? Jag bytte och är så himla mycket nöjdare nu.
Något som uppenbarligen bara är till för mänSovmorgon?! Vad är det för djur?! Jag är glad om jag kan klocka in 5 timmars sömn men jag skiter i vilken tid på dygnet det är!
Har du testat magnesium? Hjälper mig när jag får kramp när jag simmar mycket.Nja snarare för att jag varit på vc tusen gånger ungefär med samma problem och de kan inte säga något om det eftersom det "bara" är kramper.
Drick mer, ta värktabletter, träna mer (tränar 6 dagar i veckan...), drick mer, lär dig leva med det har jag fått som svar.
Och att kramperna kommer för att mina föräldrar är skilda då
Både och, jag gillar båda två skarptOriginal-Barnaby är bäst!
Yes, har knaprat det och gav det ett helt år, men jag märkte noll skillnad.Har du testat magnesium? Hjälper mig när jag får kramp när jag simmar mycket.
Silvertejp!Fönsterremsor? Tätningslister?
Jag träffade en läkare en gång som frågade hur många kvadrat min lägenhet är. Som om det spelar nån roll ...Så en läkare frågar en vuxen person om föräldrarna är skilda???? Och drar dessutom slutsatser av det?
Hand å panna!!
Nja snarare för att jag varit på vc tusen gånger ungefär med samma problem och de kan inte säga något om det eftersom det "bara" är kramper.
Drick mer, ta värktabletter, träna mer (tränar 6 dagar i veckan...), drick mer, lär dig leva med det har jag fått som svar.
Och att kramperna kommer för att mina föräldrar är skilda då