Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En släkting är född 24/12, de har alltid firat hennes namnsdagar istället så det var win-win, fler dagar per år än bara födelsedagen.När jag var liten bodde vi grannar med en familj som hade två barn i ungefär samma ålder. De är födda 22a och 23e December
Gissa vem som ska få hem 50 tulpanlökar?Alla behöver fler tulpanlökar, själv sitter jag på händerna och svär över att jag inte får köpa fler innan jag grävt ner alla mina 400 som fortfarande ligger i lådan pga jobb, jobb och mera jobb.
Jag är ledig nästa helg och jobbar två dagar veckan efter det, har massor att göra innan mor och syster kommer som hus- och djurvakt medan jag åker iväg på ett par tjänsteresor, så först ska de här 400 ner i jord innan det beställs mer. Har jag tur har de sålt slut innan dess.
Utan att hunnit något alls av vad som måste göras pga jobb, jobb och mera jobb. Stod i skymningen och slet med att dra in hösilage åt hästarna för grannen är inte hemma ikväll och kan lyfta in en bal med traktorn. Hoppas den startar i morgon.Gissa vem som ska få hem 50 tulpanlökar?
En släkting är född 24/12, de har alltid firat hennes namnsdagar istället så det var win-win, fler dagar per år än bara födelsedagen.
Ursäkta gapflabb, men denna rad var bara för underbar!Ett syskonbarn är född 1 januari och ett syskon (ej förälder) är född andra januari vilket är totalt värdelöst. Ingen orkar fira efter jul och nyår och är panka och fortfarande bakis.
Det är ju ännu tråkigare än jul det krångligaste med jul var de som tyckte det var okej använda julpapper på födelsedagspresenter liksom.Ett syskonbarn är född 1 januari och ett syskon (ej förälder) är född andra januari vilket är totalt värdelöst. Ingen orkar fira efter jul och nyår och är panka och fortfarande bakis.
Du gillar lamm eller hur? Och kyckling?Ätit lamm med grönsaker och sås för tredje dagen i följd. Försökte äta upp det sista men har lite lamm kvar. Får bli förrätt i morgon.
En brorsdotter är född 1/1, snacka om födelsedagsfest varje år vid 12-slaget!Ett syskonbarn är född 1 januari och ett syskon (ej förälder) är född andra januari vilket är totalt värdelöst. Ingen orkar fira efter jul och nyår och är panka och fortfarande bakis.
Du gillar lamm eller hur? Och kyckling?