Har hunnit med en del av mina arbetsuppgifter. Nu ska jag kopiera listor, planera morgondagens personal, göra en larmstyrka och slutligen tre säkerhetsbedömningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Firar födelsedag från sjukhussängen – jag är i alla fall inte i respirator på IVA längre.
Visa bifogad fil 131953
Fluffigt i skogen idag
Också vackert!Jag har det just nu lite varmare. Bild från för ett par timmar sedanVisa bifogad fil 131956
Din?!Sitter och hoppar av otålighet i väntan på pumpen till min kattfontän som kommer imorgon kväll!
Åkte precis hem från partnerns mor där vi ätit middag. Och det var lite läskigt ändå. För alltså, preciiis innan vi körde förbi en person som gick med två enorma hundar (personen gick på trottoar så inget konstigt där) så såg vi dem. Personen hade en reflexryggsäck och trodde sig säkert vara synlig osv, men reflexen var så dålig att den mest glänste till lite lätt när vi körde förbi. Vet inte om hundarna hade reflex. Kanske. Det syntes inte heller i så fall.
Önskar verkligen att folk kunde kolla sina reflexer inför varje vinter för det är så vanligt ändå att folk tror sig vara synliga, agerar därefter och i själva verket är osynliga...
Har aldrig blivit tillfrågad om mediciner. Förr fick man fylla i en lapp om du hade nån narkotikaklassad medicin med dig. Jag reste med morfin.
Det ville tullen inte veta av.
De ville veta allt om citrusfrukter och apelsiner dock!
Stod just på balkongen och tittade ut på strandpromenaden nedanför. Spanska hundar måste vara sjukt frusna eftersom de behöver täcke när det är sisådär 20 grader varmt.
Installerade på hotellet i San Francisco. Hunnit gå en sväng i Botaniska trädgården på förmiddagen. Luktade helt underbart! Så mycket fina växter.
Krya på digKom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Man behöver inte umgås med familjenKan man bara sluta tillhöra en familj? Blir så jävla trött. Har blivit kallad "labil underutbildad kvinna" av min underbara morbror (som för övrigt endast har grundskoleutbildning, men... petitesser )
Nå ridningen var underbar iaf och jag fick bara en sårig spricka i läppen. Vadkramp kommer nog så småningom men inte än. Får hjälp av katten att värma dem nu
Lite svårt att sluta tillhöra familjen, men det går ju att sluta umgås med dem.Kan man bara sluta tillhöra en familj? Blir så jävla trött. Har blivit kallad "labil underutbildad kvinna" av min underbara morbror (som för övrigt endast har grundskoleutbildning, men... petitesser )
Nå ridningen var underbar iaf och jag fick bara en sårig spricka i läppen. Vadkramp kommer nog så småningom men inte än. Får hjälp av katten att värma dem nu