Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, nej, det kommer gå över så småningom. Dextrosol är det värsta jag vet. Mår illa av det och särskilt när jag redan mår illa. Jag brukar ju krascha på natten men av någon anledning kände jag mig inte särskilt dålig när jag gick upp utan det var först på tunnelbanan och när jag var framme som det började kännas på riktigt.

Det finns ett café om jag barar orkar pallra mig dit. Men just nu väntar jag nog bara ut det. Har inte riktigt energin att gå någonstans. Tänker att det allmänt är bättre med för lågt än för högt. Om jag bara inte tuppar av. Vilket jag inte gjort på riktigt alls.
Men se Dextrosol som medicin vilket det i det här fallet faktiskt är. Medicin är ytterst sällan gott.
 
Äter en stor skål minidumplings.
Så goda, och till och med okej näringsinnehåll. Inte så dumt för 20spänn.

Första psykologmötet 15:30... Preppade med totalt sammanbrott igår kväll.
Usch och skäms. När de händer är de alltid värre om jag druckit något, men de sker ju annars också.
Hoppas verkligen jag kan få lite verktyg. Både för att hantera (gärna avstyra) situationerna när de väl händer, men sen ska det väl jobbas lite med osäkerheten och "jag är dålig/duger inte" som ligger som en blöt filt nära till hands, alltid.
TMI kanske men.. ja. Heja heja.

Började iallafall dagen med att åka till medryttarhästen och hade världens mysigaste tur. Det var så fint :heart
 
Pratat med arbetsförmedlingen som pratat med min nuvarande chef. Chefen skulle kolla runt internt om det finns jobb för mig då han varit så nöjd. Samt gärna är referens. Känns bra!
Får fortsätta med lönebidrag också, vilket de tror kommer kunna öka mina chanser till nytt jobb.

Det ser alltså betydligt mer hoppfullt ut nu än för en vecka sedan.
 
Kör ett pass på gymmet. Ett annat gym än vanligt så det tar lite tid att hitta det jag vill ha :p
Dock kunde 29-åringen följa med hit så det är därför. (Svart medlemskort = kan på bemannad tid ta med en gäst. Gymmet hemma är inte bemannat lika ofta som detta.)
 
Kör ett pass på gymmet. Ett annat gym än vanligt så det tar lite tid att hitta det jag vill ha :p
Dock kunde 29-åringen följa med hit så det är därför. (Svart medlemskort = kan på bemannad tid ta med en gäst. Gymmet hemma är inte bemannat lika ofta som detta.)

Ah nu "nämnde" du honom, tyckte det var så länge sen att jag började undra vart du hade gjort av honom 😄
 
Har spenderat hela dagen med att rensa och organisera skåpet där allt material har samlats i åratal och det stod en massa fulla pärmar. Eftersom jag inte hade någon såndär som man tar bort häftstift med så fick jag rycka loss papper och sedan hörnet med stiftet eftersom papprena åker till återvinning. Men nu är det snyggt, pärmarna är tomma, ettiketerna borttagna och all fickor satta i två pärmar. Ingenting finns kvar ovanpå skåpet och jag kan inte låta bli att gå förbi och öppna dörrarna och njuta :up:
 
Har spenderat hela dagen med att rensa och organisera skåpet där allt material har samlats i åratal och det stod en massa fulla pärmar. Eftersom jag inte hade någon såndär som man tar bort häftstift med så fick jag rycka loss papper och sedan hörnet med stiftet eftersom papprena åker till återvinning. Men nu är det snyggt, pärmarna är tomma, ettiketerna borttagna och all fickor satta i två pärmar. Ingenting finns kvar ovanpå skåpet och jag kan inte låta bli att gå förbi och öppna dörrarna och njuta :up:
Rycker klammer? Gör man det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 422
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp