Eller byta bil.Låter som läge att testa en annan verkstad, kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller byta bil.Låter som läge att testa en annan verkstad, kanske?
Så avis... vill också dit. Men jag skall sitta på orienterings tävling och äta tårta. Förmodar jag skall sponsra @LadyCovergirl gamla klubb med pengar.
Hon skall köra öppen klass med ledare som skuggande första gången i motsvarande d14 så lite trygghet med en skugga.På min tid hette den Finspångs AIK men numera Finspångs SOK och jag vet att de i helgen anordnar tävling. Hoppas att det går bra för er
Jag skulle helst duscha o tvätta håret en gång om året.Jag älskar att tvätta håret varje dag. Skulle gärna duscha och tvätta håret två gånger om dagen om jag hann.
Vilken fall gäller det?
Han uttalade sig som att "hon kan inte ligga långt in i skogen för hon är tung" och att han skulle vara huvudmisstänkt. Sättet han prata om att hon skulle va död kändes så olikgiltigt.Nu ser jag inte på efterlyst, men varför är det osmakligt att exmaken är med?
Han uttalade sig som att "hon kan inte ligga långt in i skogen för hon är tung" och att han skulle vara huvudmisstänkt. Sättet han prata om att hon skulle va död kändes så olikgiltigt.
Hade varit finare med någon som brydde sig mer om henne intervjuades.
Nä jag ville se om sprängningen i ”min” stad men så såg jag det där o undra va han va för klappträ.
Trevligt verkligen trevligt
Jag ska nog inte titta på det programmet i framtiden heller
Känns oerhört rimligt om han är huvudmisstänkt om han kläcker ur sig något sådant.Han uttalade sig som att "hon kan inte ligga långt in i skogen för hon är tung" och att han skulle vara huvudmisstänkt.
Du måste väl vara landets enda diabetiker som inte har Dextrosol i alla väskor och fickor. För nödsituationer och inget annat finns tillgängligt.Trött, trött, trött. TGIF. Ser just nu inte mycket, det händer ibland oklart varför. Det är stora fläckar framför ögonen. Kollade bs och det var 2.9 så mår väl inte helt hundra. Orkar inte gå någonstans och köpa något sött så väntar ut att det ska bli högre. Brukar bli det så småningom när jag är uppe och jobbar.
Vill bara hem och gosa katt under duntäcke.
Du måste väl vara landets enda diabetiker som inte har Dextrosol i alla väskor och fickor. För nödsituationer och inget annat finns tillgängligt.
2,9 och väntar på att det ska gå över. Ska vi ringa ambulans?
Du är väl medveten om att lågt bs fördunklar omdömet?Nej, nej, det kommer gå över så småningom. Dextrosol är det värsta jag vet. Mår illa av det och särskilt när jag redan mår illa. Jag brukar ju krascha på natten men av någon anledning kände jag mig inte särskilt dålig när jag gick upp utan det var först på tunnelbanan och när jag var framme som det började kännas på riktigt.
Det finns ett café om jag barar orkar pallra mig dit. Men just nu väntar jag nog bara ut det. Har inte riktigt energin att gå någonstans. Tänker att det allmänt är bättre med för lågt än för högt. Om jag bara inte tuppar av. Vilket jag inte gjort på riktigt alls.
Du är väl medveten om att lågt bs fördunklar omdömet?
Hör av dig när det stabiliserat sig så jag slipper oron.