Packar för att snart köra till Öland och skördefesten. Kokar kaffe så jag har fika med på vägen
Låter mysigt med skördefesten på Öland! Har en stallkompis som är där just nu och mor min med särbo ska också dit nu . Ha det så härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Packar för att snart köra till Öland och skördefesten. Kokar kaffe så jag har fika med på vägen
Försöker skriva matlista, måste handla ikväll. Kommer inte på något jag tycker om. Är så less på mat
Så ska det ju inte vara!Mår skit dåligt pga jobbet nu
Varje morgon har jag ont i magen, så i morse fick jag ta Atarax innan jag åkte...
Haft en skit dålig dag även idag...
Ska sätta igång nu att rensa svampen från i tisdags
Och sedan städa hos djuren
Jobbar denna helg...
Gjort.Inte här då, men i tittar in i köket-tråden, kan du väl delge receptet på en lyckad tacopaj Jag villhöver det!
29-åringen...
Jag minns det som igår när han presenterades här som 24-åringen
Han börjar bli för gammal
Tyvärr anställer min myndighet alldeles för få hunkar
Dock hade jag för mig att han dök upp först som 25-åring
Veg, fisk, skaldjur! Har handlat nu men bara för helgen så tar gärna emot tips! Köpte lax och räkor, det blev dyrt. Kanske lite godis, ostbågar och glass… Man ska inte handla när man har pmsNått särskilt du vill ha hjälp med? Fisk?kött? Veg? Kyckling? om jag ska tipsa om recept?
Veg, fisk, skaldjur! Har handlat nu men bara för helgen så tar gärna emot tips! Köpte lax och räkor, det blev dyrt. Kanske lite godis, ostbågar och glass… Man ska inte handla när man har pms
Alltså nä de kan va dumt haha! Men jo allt det där kostar helt klart
Tack! Ska inte ta över tråden med recept men det lät jättegott! Kan säkert googla lite recept utifrån dettaNågra förslag @cambodia
Fisk/skaldjur: Hela havet stormar, smörbakad lax, laxpasta med lime, laxpytt med örter, krämig tonfiskpasta, snabba pastan med heta räkor, torsk i ugn med fetaostcreme fraiche och haricot verts, räkfylld lax
Veg: pasta Alfredo, morotssoppa med ingefära och gurkmeja, tortellini med mozzarella och tomat, krämig citronpasta hallouminoff med ris
Tack! Ska inte ta över tråden med recept men det lät jättegott! Kan säkert googla lite recept utifrån detta
Gärna!Har färdigt nedskrivna om du vill ha dem på pm så slipper vi spamma tråden
Gärna!
Haha för gammal för visst är du äldre än honom och typ 36-37?
Är också sjukSjuk igen och har sovit halva dagen, men fick ju vara frisk två veckor i varje fall efter magsjukan. Det är kul att ha barn på förskola Nu ska vi lägga ungarna och sen krypa upp i soffan och äta saffransglass. Lär hålla mig vaken. Inte.
Jag fyller snart 37. Men han är ganska gubbig och jag är inte särskilt tantig
Folk brukar inte tro att han är så mycket yngre