Tänkte göra bönburgare i morgon, så tänkte baka hamburgerbröd för första gången. Så håller nu på att leta efter bra recept.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte göra bönburgare i morgon, så tänkte baka hamburgerbröd för första gången. Så håller nu på att leta efter bra recept.
Tänkte använda kidneybönor blandat med lite havregryn för en knaprigare konsistens. Har även i lite potatismjöl, röd lök och olika kryddor. Mycket gott!Läste först "bröstburgare" och tänkte vadå ankbröst eller, kom på att du är vegetarian och läste en gång till jaha bönor! Vad använder du för bönor till det?
Jag är trött på att hosta. Både kollegan och jag åkte på samma förkylning (covid?). Hon för ca 3 veckor sedan, och jag för ungefär 2. Sjuk känner jag mig inte, men hostan hackar på....Redan trött på att vara sjuk efter en dag och då är det en förkylning jag har
Tänkte använda kidneybönor blandat med lite havregryn för en knaprigare konsistens. Har även i lite potatismjöl, röd lök och olika kryddor. Mycket gott!
Då är du på fel enhet...Han börjar bli för gammal
Tyvärr anställer min myndighet alldeles för få hunkar
Dock hade jag för mig att han dök upp först som 25-åring
Tur då att du är kvinna och inte drabbades av en mangold...Redan trött på att vara sjuk efter en dag och då är det en förkylning jag har
Mangold?Tur då att du är kvinna och inte drabbades av en mangold...
Men grattis! Hipp hipp!Första dagen på jobbet efter fyra dagar hemma... 73 olästa mail och 6 telefonsvararmeddelanden. Lite svettigt innan jag kom igenom allt och fick lite översikt. Men en helt ok dag ändå Skönt att få vara social när en varit hemma så länge. Fyller år, så hade känt mig extra deppig om jag tvingats ligga hemma en dag till!
Blev sen firad med lite middag hos föräldrarna och ett bidrag till ny regnjacka
Hoppas energin ska vara något ännu lite bättre imorgon så jag kommer iväg på agilitytävling med Sparven
Grattis!Första dagen på jobbet efter fyra dagar hemma... 73 olästa mail och 6 telefonsvararmeddelanden. Lite svettigt innan jag kom igenom allt och fick lite översikt. Men en helt ok dag ändå Skönt att få vara social när en varit hemma så länge. Fyller år, så hade känt mig extra deppig om jag tvingats ligga hemma en dag till!
Hoppas energin ska vara något ännu lite bättre imorgon så jag kommer iväg på agilitytävling med Sparven
Grattis! Lycka till imorgon!Första dagen på jobbet efter fyra dagar hemma... 73 olästa mail och 6 telefonsvararmeddelanden. Lite svettigt innan jag kom igenom allt och fick lite översikt. Men en helt ok dag ändå Skönt att få vara social när en varit hemma så länge. Fyller år, så hade känt mig extra deppig om jag tvingats ligga hemma en dag till!
Mmmmm