Vad gör vi? Del CCX

Vet att det är olika från person till person, men..
För min del var strålningen en mild västanfläkt jämfört med cellgifterrna (behandlades 2009)
Trött och lite bränd men i övrigt helt OK.

Stor risk för problem med implantatet, de planerar redan för att hantera vad som kan ske. Det känns ganska surt. Sen fattar jag att alternativet hade varit att inte kunna spara egen hud och bröstvårtor om man inte gjort en direktrekonstruktion.

Men också lite B med strålning mot hjärtat när släkten har hjärtproblem osv.

Och. Allt har gått så himla ”lätt” hittills, det kan ju knappast vara i en evighet.

Gjort våfflor till middag och nu spelar jag piano. Hade tänkt hänga i soffan och kanske läsa lite, men katten hann dit först (och han har självklart företräde 🙈)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 272
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 289
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 404
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 515
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023