Jag är ju ingen lagom person så jag tog säkert för mkt men det brinner kan jag väl säga.Jag är typ immun mot linnex måste dra tre ränder på varandra för att det ska bränna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju ingen lagom person så jag tog säkert för mkt men det brinner kan jag väl säga.Jag är typ immun mot linnex måste dra tre ränder på varandra för att det ska bränna
Blir det för mycket kan man ta olja på ett papper och torka bort det lite grann.Jag är ju ingen lagom person så jag tog säkert för mkt men det brinner kan jag väl säga.
Magsjuk dygn 3 utan ljusning i sikte. Försökte komma ut till parken med dottern men slutade med att jag låg i fosterställning på en parkbänk tills jag blev nedkyld och lila om läpparna, då var det dags att hanka hemåt.
Äsch. Ingen sport juh!Blir det för mycket kan man ta olja på ett papper och torka bort det lite grann.
Tack för tips. Jag ska prova att ha det kvar men bra att veta.Blir det för mycket kan man ta olja på ett papper och torka bort det lite grann.
Detta blev obehagligt när man tänker på den som tidigare skrev om likluktJag upptäckte i dag att närmsta grannen (lägenheten under) dog för 7 månader sedan.
Hans fru bor kvar och bådas namn står på postfacket. Jag hejade på henne i trappan för några dagar sedan och tänkte att jag inte sett honom på ett tag.Detta blev obehagligt när man tänker på den som tidigare skrev om liklukt
Jag hoppas att grannen som dog var mannen.Hans fru bor kvar och bådas namn står på postfacket. Jag hejade på henne i trappan för några dagar sedan och tänkte att jag inte sett honom på ett tag.
På mig funkar det inte allz eller bara fläckviz, väldigt konztigtJag är typ immun mot linnex måste dra tre ränder på varandra för att det ska bränna
Testat! Då känner jag att jag använt det. Även vid träning, när man börjar svettas! Men aldrig så det blir plågsamt. Tyvärr, det SKA ju göra ont. Ungefär som massage, är det mysigt är det inte effektivtKör över m vatten sen….
Så det är inte att rekommendera att ha på före träning?Testat! Då känner jag att jag använt det. Även vid träning, när man börjar svettas! Men aldrig så det blir plågsamt. Tyvärr, det SKA ju göra ont. Ungefär som massage, är det mysigt är det inte effektivt