Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska laga mat men vet inte riktigt vad. Känner mig trött och huvudvärkig så energinivån för matlagning är generellt låg just nu, men äta måste man ju. Och jag har inga matlådor kvar så dags nu :D

I dag åt jag raggmunk med fläsk på jobbet, är kvar så jag har lunch i morgon också, mums! Måste äta det oftare, det är ju hur gott som helst!

Varit ute med spionen, och även hunnit med att prata med min syster. Vi babblar ofta ;) Hon har alltid varit mitt favoritsyskon, hon är inte lika.... bitter, stillastående i utvecklingen, dramasökande osv som mina andra syskon är. Klok och vettig! Synd bara det är 50 mil mellan oss!

Nu-mat, antar jag.
 
Äsch. Ingen sport juh! 😂
Är det här sport nog!
IMG_4152.jpeg
 
Jag har kört hem min nya duschkabin jag köpte förra veckan. Stod i klänning och högklackat när jag lyckades baxa alla paketen från vagnen till släpet, ingen erbjöd sig att hjälpa och jag är tjurskallig och frågade inte heller. 😈

Väl hemma så parkerade jag på min parkering och gick in och bytte om. Frågade grannen om han hade tid och han skulle komma strax, så jag bar in de två lätta paketen, lyckades bära det tredje två meter, pausa, bära två meter, pausa osv till jag kom till trappan, där tog det stopp när jag hunnit lyfta tre trappsteg. Jag gjorde två försök och höll på trilla baklänges andra gången. 😬

Som tur var kom grannen precis då så jag fick hjälp upp med det och sedan bar vi fjärde och sista paketet tillsammans. Nu ska jag bara lyckas demontera min gamla duschkabin och köra bort den, men jag kommer inte ihåg hur jag monterade den. 🤔
 
Det går bra nu.. :arghh: I går när jag tvättar och sorterar saker inför flytten så lyckades jag få med ett av mina absoluta favoritplagg som jag bara älskar, känns så jag, köpt utomlands och inte går att få tag i längre i maskinen. Det är endast kemtvätt och var dyr. Den avled kan man lugnt säga. Jag var så trött att jag höll på att börja grina.
I dag har jag råkat sätta på fel program och har centrifugerat en av sambons ulltröjor som är skitfin. Nu är den skitfin på någon som är hälften så stor som sambon. 🙈
Som tur var hade han själv gjort den missen innan och tröjan var redan lite för liten för att han skulle använda den iaf.
 
Testat! Då känner jag att jag använt det. Även vid träning, när man börjar svettas! Men aldrig så det blir plågsamt. Tyvärr, det SKA ju göra ont. Ungefär som massage, är det mysigt är det inte effektivt 😎
Så det är inte att rekommendera att ha på före träning?
Hur lång tid efter gör svett/vatten ont?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 085
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 756
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp