Element installerat så nu ska jag strax traska hem men först lite mer kaffe hos päronenKommer ni ihåg hur arg jag var på min hyresvärd angående elementet i mitt sovrum? Gissa vem som har rörmokare på plats idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Element installerat så nu ska jag strax traska hem men först lite mer kaffe hos päronenKommer ni ihåg hur arg jag var på min hyresvärd angående elementet i mitt sovrum? Gissa vem som har rörmokare på plats idag![]()
Fy tusan!Här i Katrineholmstrakten har det dragit igång på allvar nu, det blåser så det dunkar i fönstret.
Det lugnade ner sig men fortfarande kommer det rejäla vindbyar. Jag väntar ju på att det ska lugna sig så jag kan dra fram karossen till min Volvo Duett som står täckt på en kärra, hantera presenningar när det blåser såhär,,,,,gör man INTE. Jaja, det lugnar sig väl endera dan och det finns ingen deadline på när den ska vara färdig, det är ett långjobb så nu gör jag klar moppen istället som jag köpte, det ska göras det också, bra att ha flera projekt på gång samtidigt.Fy tusan!
Här har det inte blivit så farligt som jag trodde, det blåser men inget som märks av när man är inne
Har du en länk?Det finns väl som vanligt på travsport.seInte har det försvunnit vad jag har sett
![]()
https://sportapp.travsport.se/sportinfo/horseHar du en länk?
Jag hittar det inte![]()
Tack
https://sportapp.travsport.se/sportinfo/horse
Det är mysigt att bara gå ut och gå på tu man hand-fot-hov, det gjorde jag ofta och då fick hästen, som vanligt, knalla med lös ända från hage och tillbaks igen fast vi gick på vägen och mötte både traktorer och timmerbilar, hon ställde sig i dikesrenen och väntade tills mötet eller passagen var avklarad. Nån mer följsam och lättsam och säker häst har jag sällan mött, hon skötte sig alltid perfekt och inget kunde skrämma henne oavsett vad det var.Gick en promenad med hästen tillsammans med en vän och hennes dotter. Stackarn var lite svettig ute i solen så kändes inte så schysst att rida, men han verkade ändå uppskatta att komma ut en sväng. Hemma igen och borde jobba ett par timmar nu.