Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också fått avdrag på helgen. Enligt lön var det då korrektSå galet trött på motgångar. Försäkringskassan har inte fattat beslut om vab än och nu har mitt lönekontor fått för sig att jag ska ha avdrag för vab och egen sjukdom även på helger trots att jag jobbar dagtid måndag-fredag. Så både chef och fack är inblandade. Fortsättning följer ..
Men liten då.
Jag har också fått avdrag på helgen. Enligt lön var det då korrekt
Minns inte hur det var riktigt. Men god tog förklaringen, men samtidigt så betalde de ut lönen retroaktivt. Det fick mig att börja fundera på om en måste friskanmäla sig lördag söndag...Ja så säger lön med. Men det är efter att vi bytt till nytt lönesystem som det blev såhär, under mina tre år som alltid så har det aldrig skett innan.
Tog du hjälp av facket eller godtog du förklaringen
Åh ska ni flytta?
Hur många dagar i streck har du varit sjuk eller vabbat? Avdraget som är gjort, är beloppen per dag samma som det varit tidigare eller är det lägre? Har du bett lön om formel för avdraget, hur är det beräknat?Ja så säger lön med. Men det är efter att vi bytt till nytt lönesystem som det blev såhär, under mina tre år som alltid så har det aldrig skett innan.
Tog du hjälp av facket eller godtog du förklaringen?
Vi har flyttat.Åh ska ni flytta?
Nu har jag kommit så långt att jag har börjat titta ut några lämpliga styrketräningspass i appen att börja med. Så KANSKE jag faktiskt testar ett imorgon...Sedan finns det yoga nidra där också, och programmet för god sömn testar jag nog redan om en en liten stund när jag lägger mig
!