Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju lika knäpp som min hund, fast hon äter allt utom rabarber.
Min mammas hund Tubbe, korsning mellan pointer och schäfer, älskade clementin och gjorde som din Tate. Han var inte av dreglade raser men när han tiggde clementine rann det om honom!Min malle, Tate, tigger inte. Har aldrig tiggt ... utom ... nar jag skalar, delar den och ater en grapefruit i klyftor. HUR kan en hund, som inte ar helt overtygad om att mat och godis ar tillrackligt varda att jobba for, formligen sla knut pa sig sjalv over grapefruit?
Här hänger det snöskyffel på en krok på gaveln av huset. Jag bor i gavellägenheten. Jag sover i klädkammaren där kroken är, så jag kan ju inte säga något... men jösses vad den slår när det blåser! Vaknat flera gånger av det i natt. När ena hunden väckte mig av att tvätta sitt underliv (nästa hund i mitt liv ska inte ha bred kort nos utan lång smal för fy vad kortisar smaskar!!!) fick jag nog. Inte lönt att sova. Kanske hon också tänkte...Fy tusan vad det blåser,det kommer från fel håll med så det låter som ett godståg kör förbi,kan inte sova så nu äter jag nybakat bröd o dricker varm choklad.
Hermelin on tour!Veckans storstadsturné fortsätter. Igår Stockholm. Idag Göteborg. Om några dagar Malmö.
Soon in a city near you.
Wohoo vilken bra chef du verkar haMöte med chefen avklarat och det hen ville var att fråga om jag ville ta över ett ansvarsområde. Kommer tacka ja, men jag har bett om att tänka på det till imorgon ändå.
Stor skillnad på chef och chef. Den här berättade om vad det skulle innebära, att jag givetvis skulle få utbildning, och att vi tillsammans skulle titta på min arbetsbeskrivning för att se till att plocka bort något annat.
Förra chefen sa typ "öh vill du göra det här eller?" Kunde inte svara på vad arbetsuppgifterna innebar och jag fick själv kräva (och bråka lite) för att få utbildning och minska arbetsuppgifter någon annan stans.
Funderar nu på om jag ska be om att få jobba hemifrån då och då. Just nu är nästan inga av mina arbetsuppgifter längre sådana som kräver att jag är på plats, och det kommer bli ännu färre om jag tackar ja till detta...
JA efter det förra fiaskot känns det lite som att jag förtjänar detWohoo vilken bra chef du verkar ha
Min gamla fjorda käkade citroner,,,,,, med skalet på.Min malle, Tate, tigger inte. Har aldrig tiggt ... utom ... nar jag skalar, delar den och ater en grapefruit i klyftor. HUR kan en hund, som inte ar helt overtygad om att mat och godis ar tillrackligt varda att jobba for, formligen sla knut pa sig sjalv over grapefruit?
Inatt blåste det rejält. Började när det blivit mörkt så jag såg inte hur det blåste. Kollar på träden och skogen annars.Ja vars, här med. Tröttsamt men jag är glad att det torkar upp men ska visst hålla på ett par dagar till![]()
Det är ju det!
Helt rätt! Så kan vi inte ha det. Jag ska genast prata med min chef om att jag behöver utöka turnén. Jag tänker att jag ganska lätt kan göra mig ärenden till t ex Sollefteå, Umeå, Luleå, Falun och möjligen Ludvika.