Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade aldrig klarat tvättstuga.Lite irriterad. Tvättiden är slut 18:00, torktiden 19:00. Jag var på plats för att ta upp tvätten en minut i sju och då hade någon redan tagit ut den och börjat torka sin egen.
Inte jag heller!Jag hade aldrig klarat tvättstuga.
Jupp!Är det här sport nog!
Visa bifogad fil 127928
Det ska jag INTE göra. Jag ska nog säga upp bekantskapen med detta liniment.Jupp!
(sån blir jag med…mkt spännande när man liksom glömmer bort sig…o duschar många timmar senare…).
Jag skulle säga/gissa att det reagerar med fuktig hud? För att vara säker skulle jag gissa på ett dygn? Jag har känt av det dagen efter vid träning och jag är som sagt inte alls känslig.Så det är inte att rekommendera att ha på före träning?
Hur lång tid efter gör svett/vatten ont?
Ok. Känns som att jag gjorde ett misstag när jag köpte detta.Jag skulle säga/gissa att det reagerar med fuktig hud? För att vara säker skulle jag gissa på ett dygn? Jag har känt av det dagen efter vid träning och jag är som sagt inte alls känslig.
Det är ett väldigt effektivt liniment för många, som man får använda med lite försiktighet.Ok. Känns som att jag gjorde ett misstag när jag köpte detta.
Ja. Jag har ju en fot som krånglat länge så jag hade förhoppningar på detta.Det är ett väldigt effektivt liniment för många, som man får använda med lite försiktighet.
Lite irriterad. Tvättiden är slut 18:00, torktiden 19:00. Jag var på plats för att ta upp tvätten en minut i sju och då hade någon redan tagit ut den och börjat torka sin egen.
Glömmer aldrig när sambon testade det första gången..... ĵag stoppade han andra varvet sen gick det en stund och så brände det. efter det är han lugnare.Köpte Linnex. Och shit vad det bränner!
Här blev det grislåda dvs potatis grisarsel köttbullar och korv. MumsigtSka laga mat men vet inte riktigt vad. Känner mig trött och huvudvärkig så energinivån för matlagning är generellt låg just nu, men äta måste man ju. Och jag har inga matlådor kvar så dags nu
Det är kanske helgerån men ett hål, en ring och så har du ett vackert smycke att hänga i kedja.Nej men nu åkte jag dit igen! Budat hem en gammal plåtburk!
Hade bara fem minuters betänketid så då gick det som det gick Men tror den kan bli fin på mitt skrivbord på jobbet. Om den inte är jättestor. Det brukar inte gå så bra för mig med storleksbedömning på saker jag köper (oftast är de dock mycket mindre än jag tror)
Köpte några norska pengar för ett tag sedan också, kom på att jag glömt öppna paketet. Den här var ju så fin - en fjording Hade tänkt spara dem till en kul grej vid tillfälle, men nu vill jag typ ha den här själv ju… (men till vad?!)
Visa bifogad fil 127956
Ja men jag tänkte lite så!Det är kanske helgerån men ett hål, en ring och så har du ett vackert smycke att hänga i kedja.