Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch, läste precis om en tjej vars häst blivit knivskuren (troligtvis enligt veterinär) i ett område som heter Vela i Enköping i en lokal Enköping grupp på FB. Händelsdn ska vara polisanmäld. 🤬

Så nu började jag googla på kameraövervakning för jag vill inte att min häst ska råka ut för samma sak. Vi står en bit bort bara från där det hände.

Nåja nu ska jag börja jobba. Sista kontordagen, imorgon blir det hemmajobb 🙌🥰
 
Fick inte tag i medicin i går. Det var slut fast det stod på Fass att det fanns.
Kollade nu igen på alternativ, hittade ett ställe som har ersättningsprodukter, men när jag googlar på det apoteket är det tillfälligt stängt? Finns inga öppettider.

De har alltså medicinen där inne men det går inte att få tag i för att de har stängt? Extremt underligt att de inte skickar någon att hämta medicinen och lägga den på ett annat apotek då. :banghead:

Jag lär väl få försöka få tag i medicinen dagligen och åka runt som en skottspole. Nu finns den dock typ ingenstans, så ju längre tiden går desto svårare... :(
 
Sörjer vidare, blev lite tröstad av att jag hade sparat lite ull och hår från sista ullkamningssessionen så jag kunde liksom klappa lite på minnet av henne.

Det är tungt nu. Räcker det inte med allt annat runt ikring. Med trasiga barn som ska hjälpas till alla instanser och vård som inte flyter.

Hur ska jag undvika höstdeppigheten i år?

Ta hand om er där ute.
 
Fick inte tag i medicin i går. Det var slut fast det stod på Fass att det fanns.
Kollade nu igen på alternativ, hittade ett ställe som har ersättningsprodukter, men när jag googlar på det apoteket är det tillfälligt stängt? Finns inga öppettider.

De har alltså medicinen där inne men det går inte att få tag i för att de har stängt? Extremt underligt att de inte skickar någon att hämta medicinen och lägga den på ett annat apotek då. :banghead:

Jag lär väl få försöka få tag i medicinen dagligen och åka runt som en skottspole. Nu finns den dock typ ingenstans, så ju längre tiden går desto svårare... :(
Men fixade inte du medicin häromdagen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 090
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 756
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp