6 grader här med. Verkligen en dimmig, fuktig och lite kylig höstmorgon...Fy fan så kallt idag, 6° bara för två dagar sedan var det 16° så här dags. Jag får jobba mig varm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6 grader här med. Verkligen en dimmig, fuktig och lite kylig höstmorgon...Fy fan så kallt idag, 6° bara för två dagar sedan var det 16° så här dags. Jag får jobba mig varm.
Då fryser jag heldre än jobbar. Det brukar jag svara chefen.Fy fan så kallt idag, 6° bara för två dagar sedan var det 16° så här dags. Jag får jobba mig varm.
Det låter ju väldigt extremt och även dyrt för ridskolan. Jag hoppas du slutade jobbade där och anmälde då?Tyvärr händer sånt överallt. Jag jobbade ett tag på en ridskola där man skulle ”rida sönder” hästarna om de var dåliga istället för att behandla. Det blev billigare då.
Men fixade inte du medicin häromdagen?Fick inte tag i medicin i går. Det var slut fast det stod på Fass att det fanns.
Kollade nu igen på alternativ, hittade ett ställe som har ersättningsprodukter, men när jag googlar på det apoteket är det tillfälligt stängt? Finns inga öppettider.
De har alltså medicinen där inne men det går inte att få tag i för att de har stängt? Extremt underligt att de inte skickar någon att hämta medicinen och lägga den på ett annat apotek då.
Jag lär väl få försöka få tag i medicinen dagligen och åka runt som en skottspole. Nu finns den dock typ ingenstans, så ju längre tiden går desto svårare...
Jo, men jag vill ha backup. Som flera redan skrivit... man är korkad och får skylla sig själv om man inte har backupmedicin.Men fixade inte du medicin häromdagen?
Äsch. Ingen sport juh!
Fy fan så kallt idag, 6° bara för två dagar sedan var det 16° så här dags. Jag får jobba mig varm.
Ta hand om er där ute.