Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är resten, så söta pengar ju 😍
IMG_1524.jpeg
 
Har lyckats behålla ett hårt tacobröd, en halv kycklingfilé och lite crème fraîche idag i kostväg. När jag la mig för att sova började magen låta i protest och hålla på i hunger, så jag gick upp igen efter överläggande och tog lite kvarg. Direkt när jag lägger ned skeden är demonerna överallt omkring mig – "så du gav dig? Du får välja straff själv, att skada dig med x eller y. Visst är vi snälla som låter dig välja?"

Jag håller på att bryta ihop mentalt och gråter i skam över 300 kalorier kvarg. Alltså ätstörning, snälla.
 
Har hittat en intressant lägenhet. Nackdelen är bara att den har så onödigt stor hall... Jag hade hellre tagit några kvm mindre, fått ner kostnaden för allt och haft betydligt mindre hall. Största problemet är väl att jag inte vet vad man ska göra med all yta där? I ett sovrum kan man ha stor säng, i ett vardagsrum en stor soffa, i ett arbetsrum massor av skrivbord och pysselgrejer osv. Men en hall..? Vad mer behövs än plats för att hänga av sig kläder och någonstans att sitta för att ta på/av skor? Jag får fundera vidare... Och kanske gå på visning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 090
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 756
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp