Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att jag anade att du skulle klämma i med något i den stilen (har för mig att du burkar prata varmt om bulgogi) Bestämde mig för lite av ett mellanting: om jag fortfarande är sugen när det börjar närma sig middagsdags så får jag beställa men måste cykla och hämta det själv istället för att välja det riktigt lata alternativet att få det hemkörtBulgogi är aldrig fel! Det är ingen lyx utan en mänsklig rättighet.
Ja det finns verkligen många "hidden gems" i hotell/B&B-världen här. Det här var nog ett av de bästa hittills, och dessutom ett extremt personligt ställe som endast hade 5 rum och där ägaren själv skötte allt från incheckning till frukostlagning.Jag minns sadana hotell i Skotland efter nar Maken och jag korde runt och bodde pa de mest charmiga hotell i ett par veckor. Det haftigaste stallet var helt klart en kopia av Fawlty Towers ... vi fnissar fortfarande nar vi pratar om det.
Varmt? 17 grader är inte varmt.Men det är ju fortfarande så VARMT ? Ska du börja med höst- och vinterkläder redan?
Har gått två promenaderVärme och stretching. Jag ställer mig gärna i varm dusch och stretchar när ryggen och ryggmusklerna bråkar som värst. Värmen och den lilla massageeffekten av duschen får musklerna att slappna av lite och stretchingen tar då inte emot lika mycket.
Rörelse är a och o vid kramp och ryggvärk. Enbart hålla sig stilla/avlasta lite är förvisso skönt just för stunden men det hjälper inte mot orsaken.
Förmodligen har det också att göra med att man först när man flyttar hemifrån faktiskt förstår på riktigt hur mycket jobb det är med att sköta ett hem....Filosofera över hur mycket bättre dottern och min relation har blivit av att hon flyttade hemifrån. Nu är de hemma nästan varje helg, men hjälper till, handlar mat och tar med och fixar mat. Igår var vi i lillstan hon och jag, käkade frukost på kafé, handlade lite på skördemarknaden och prata om allt och inget. Idag var hon och sambon till skogs och plockade blåbär och lingon, rensade och lämnade en liter rensade blåbär till mig innan de åkte hemåt.
Jo, när det är så här fuktigt blir jag faktiskt jättevarm om det är 17 grader. Inte är det dags för höst- och vinterkläder i alla fall...Varmt? 17 grader är inte varmt.
Men HERREGUD folk får väl ha vett att byta användarnamn - du är ju i KRIS...Kakan blev god även om den faztnade lite i botten, inzåg att jag borde ha använt en annan form. Nu blir det hundpromenad vid göta kanal.
Ett zkit o inte ha ezz ,man kan inte tagga folk
Men det går att ha sommarkläder länge till. Iofs lägger jag bara undan byxor men det är minst 1 månad kvar närmare 2 till jeans.Varmt? 17 grader är inte varmt.
Hahah @dobbis har faktiskt en annan dator. Hon måste bara starta denMen HERREGUD folk får väl ha vett att byta användarnamn - du är ju i KRIS...
Vevar man igång den? Springer igång den? Eller vad är det som tar så lång tid...Hahah @dobbis har faktiskt en annan dator. Hon måste bara starta den
Går på en cykeldynamoVevar man igång den? Springer igång den? Eller vad är det som tar så lång tid...
@dobbis har väl hund, bara att göra ett DobbisHjul för att alstra energiVevar man igång den? Springer igång den? Eller vad är det som tar så lång tid...