Tror att det blir en Woods .Vi har varit väldigt nöjda med vår Meaco, om det är till någon hjälp! Haft den i drygt två år och den funkar alldeles utmärkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det blir en Woods .Vi har varit väldigt nöjda med vår Meaco, om det är till någon hjälp! Haft den i drygt två år och den funkar alldeles utmärkt.
Hehe, japp! Gissa om jag blev besviken när insåg att jag lyckats välja "Perth, Australia" istället för "Perth, Perth and Kinross" när jag skulle kolla upp väderprognosen inför helgen och för några sekunder trodde att det skulle bli 22 grader och strålande sol här i helgen
(Perth, Australien har alltså bättre väder under sin vinter än Perth, Skottland har under sin sommar... Tur att Skottland har andra kvalitéer!)
Vi har en Woods! Eller två tror jag, de har jobbat stenhårt under två års tid med alla våra översvämningar och gör ett utmärkt jobb!Tror att det blir en Woods .
Ha, påminner om en bekant som bor utanför Sydney som täckar sin ponny något KOPIÖST på ”vintern” i typ tre lager och så är det inte ens minusgraderHehe, japp! Gissa om jag blev besviken när insåg att jag lyckats välja "Perth, Australia" istället för "Perth, Perth and Kinross" när jag skulle kolla upp väderprognosen inför helgen och för några sekunder trodde att det skulle bli 22 grader och strålande sol här i helgen
(Perth, Australien har alltså bättre väder under sin vinter än Perth, Skottland har under sin sommar... Tur att Skottland har andra kvalitéer!)
Ja, vi har haft en förut. Den höll LÄNGE !Vi har en Woods! Eller två tror jag, de har jobbat stenhårt under två års tid med alla våra översvämningar och gör ett utmärkt jobb!
Ha, påminner om en bekant som bor utanför Sydney som täckar sin ponny något KOPIÖST på ”vintern” i typ tre lager och så är det inte ens minusgrader
Rör på dig!Fick sån kramp och akut värk i ryggen
Hur lindra?
Försöker sitta bra med en kudde som stöd.
Kan inte ta smärtstillande då jag redan har antiinflammatoriska och Alvedon.
Fick sån kramp och akut värk i ryggen
Hur lindra?
Försöker sitta bra med en kudde som stöd.
Kan inte ta smärtstillande då jag redan har antiinflammatoriska och Alvedon.