Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, japp! Gissa om jag blev besviken när insåg att jag lyckats välja "Perth, Australia" istället för "Perth, Perth and Kinross" när jag skulle kolla upp väderprognosen inför helgen och för några sekunder trodde att det skulle bli 22 grader och strålande sol härJag antar att det är Perth, Skottland som menas för jag fick absolut inte ihop tiden alls
Vi har varit väldigt nöjda med vår Meaco, om det är till någon hjälp! Haft den i drygt två år och den funkar alldeles utmärkt.I morse var det 9 grader ute, 19 grader inne och 78% luftfuktighet inomhus. Så nu har jag gått runt och torkat fukt på fönster. Har bestämt vilken avfuktare jag ska köpa. Hade till och med kreditkortet ute, men sedan såg jag att företaget hade så usla omdömen på Trustpilot att jag inte vågade chansa (typ 60% av omdömena var 1 )... Så jag får fortsätta senare idag, lägga till några hundralappar och beställa ifrån någon annan. Just nu ska vi sätta oss i bilen och hämta hö, så jag får ta en paus från avfuktarjungeln....