Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha!! Och vad är det för under byxor då?
Tror att @dobbis har valt att bara skriva meningar som inte innehåller bokstaven "s"....
Ett inlägg utan ett enda Zzzzzz
Japp. man får tänka till o trycka på tangenten efter detTror att @dobbis har valt att bara skriva meningar som inte innehåller bokstaven "s"....
Lingon har jag hört i sås, men blåbär? Vad för sås är det? Jag plockade några blåbär nyss till hundens mat, tänkte vara snäll och strössla dem över, han gillar ju blåbärUte och skaffar lite blåbär till dagens sås.
Lingon har jag hört i sås, men blåbär? Vad för sås är det? Jag plockade några blåbär nyss till hundens mat, tänkte vara snäll och strössla dem över, han gillar ju blåbär
Ja, det finns säkert eftersom @sjoberga skrev det, men jag har aldrig hört talas om det/sett det, som jag ju skrev.Jodå. Var på spa:t i mantorp för några år sedan och det serverades blåbärssås till köttet
Ja, det finns säkert eftersom @sjoberga skrev det, men jag har aldrig hört talas om det/sett det, som jag ju skrev.
Tror att @dobbis har valt att bara skriva meningar som inte innehåller bokstaven "s"....
Detta fick mig att tänka på det här, från Quora tror jag det är:Japp. man får tänka till o trycka på tangenten efter det
Rödvinssås till hjort.Lingon har jag hört i sås, men blåbär? Vad för sås är det? Jag plockade några blåbär nyss till hundens mat, tänkte vara snäll och strössla dem över, han gillar ju blåbär
Detta fick mig att tänka på det här, från Quora tror jag det är:
"Can you write a whole paragraph without the letter A?
I wouldn't recommend it.
Honestly, your sentences will just sound wrong. Everyone will notice you're doing something different. Your writing won't flow smoothly. You'll use weird words. It's not worth the effort involved in spending time online looking up tons of synonyms which don't feel right, just to produce weird, stilted prose.
You'd be better off giving up, to be honest."
Låter onekligen gott även om jag är förvånad över blåbären därRödvinssås till hjort.
Hunden uppskattar dem nog bäst utan vin!