Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Triggerfinger? Jag sprutar kortison mot det med jämna mellanrum. Skitobehagligt när det händer.Mina fingrar låser sig i konstiga vinklar. Det är sjukt obehagligt!
Jag kommer på studs.Inte blev den vacker men det var gott!
Tyvärr lyckades jag också producera orimligt mycket disk
Visa bifogad fil 126147
Vi funderade på Titanic utställningen men så intressant värt priset var det inte riktigt..Ledig helg och kom på spontant på att åka till Linköping och gå på världsutställningen om Titanic: så intressant och gripande- en helt fantastisk utställning! Så mycket föremål från vraket, all information och det som ska ha sagts när katastrofen var ett faktum, bakgrundsljud och isberg som gav kyla- man kom allt närmare och det blev så påtagligt - verkligen sevärd! .
Efter det for vi bort till Cloetta fabriksbutik- har inte varit där på ååååår och dar !
Sen fick det bli middagsdejt med älsklingen på viltrestaurangen; delade på vitlöksbröd, helgspecialen med älgbiff och potatismos till mig och schnitzel till sambon och så kaffe och en kula blåbärsglass . En mysig dag med sambon .
Vi funderade på Titanic utställningen men så intressant värt priset var det inte riktigt..
Ett trädäck är en uteplatz o mycket trevligare än ztenplattorSåg en trevlig bostad till salu, meeen ägarna har fått för sig att det är en bra idé att förvandla hela uteplatsen till ett trädäck. Funderar nu på hur svårt/dyrt det är att få bort det och ha gräsmatta där istället. Kanske mer värt att hoppas på liknande bostad till salu där de inte förstört uteplatsen/tomten...
Jag har flera stycken, tycker det är en vanligt storlek på prover och har fått sånt i flera år.Beställde lite grejer från apotea, kunde få något gratisprov så klickade i det. Öppnade paketet nu. Tror det var den minsta lilla tub jag sett
Visa bifogad fil 126159