Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter som att ni bor precis så som jag skulle vilja bo!
När det här fanns en stuga på stor tomt (3000kvm) till salu, då delade de upp tomten på två (som såldes för typ 5 miljoner/styck...). Allt räknades som bara tomt. Det lilla huset var ju på tok för litet, så det behövde självklart ersättas med någon rejäl bostad istället :cautious:
Jösses, det är ju vad min tomt är på, visserligen för stort hus, bodarna skulle räcka som bostad, men dela min tomt i två skulle vara hemskt! 😱
 
På väg till Göteborg. Idag sprider vi askan efter morfar utanför Vinga ❤️
Det ska bli så himla fint.

Sedan hem igen redan ikväll, men det blir skönt att somna i min egen säng sedan. Och lång dag imorgon med dubbel ridning, ska också bli härligt :love:
 
Trodde inte jag skulle må så kasst som jag gör efter operationen i fredags. Har verkligen haft en usel natt sovit och vaknat, förvirrad och trodde till exempel att jag skulle gå och hämta kläder i tvättstugan vid 5-tiden imorse. Har haft många konstiga drömmar. Beror nog på starka smärtstillande. Mest yr när jag är uppe så ligger i sängen igen. Fått i mig en näringsdryck och lite te iallafall.
 
Ska strax ut och måla dörren :bump:!! Den är "brukstorr"/dammtorr på 7-12 timmar, står det, så jag vill gärna måla tidigt så vi kan stänga dörren ikväll... (Minns när jag målade med linoljefärg och vi inte kunde stänga dörren på flera dagar - ALDRIG mer :nailbiting: !!)
Varför inte kunna stänga?
 
Surar för att någon har snott hunden leksaker på balkongen. Hittade tre av fyra i buskarna utanför och den fjärde, hans favorit, inte alls. De kan inte flyga bort och det har inte blåst... inte heller är det första gången det hänt, men nu kan jag känna mig rätt säker på att det är människohänder inblandade...

Hans absoluta favorit, vilda grisen. Hans snutte typ! Jag har svårt att se att folk ens tar hundleksaker från någon annans balkong. Men det gör de visst.
 
Surar för att någon har snott hunden leksaker på balkongen. Hittade tre av fyra i buskarna utanför och den fjärde, hans favorit, inte alls. De kan inte flyga bort och det har inte blåst... inte heller är det första gången det hänt, men nu kan jag känna mig rätt säker på att det är människohänder inblandade...

Hans absoluta favorit, vilda grisen. Hans snutte typ! Jag har svårt att se att folk ens tar hundleksaker från någon annans balkong. Men det gör de visst.
Vilken våning bor du på?
 
Vilken våning bor du på?
Första men högt staket och i öppningen är stabilt kompostgaller. Vissa av de som jag hittade utanför kan inte flyga i väg eftersom de är för tunga och för stora., går inte igenom spjälorna heller, utan hjälp av händer.

Den gråa utan armar och ben är hans favorit av alla. Också den "minsta" av de som försvann, den jag inte hittade. De andra var större och hittades utanför i buskarna vid gångbanan. På samma ställe ungefär. Jag har tidigare skyllt på vinden även om det verkat skumt även vid de tillfällena....

355017851_10159883359023877_3635059238833389680_n.jpg
 
Man kommer liksom inte in, och saker kommer inte ut så lätt heller. Det är buskar runt hela området här också så man får tränga sig igenom för att komma in till min balkong. Min balkong ligger i lä för både vind och regn. Och sol tyvärr ;)
368517502_264588726381999_3424519711924946036_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp