Tror det. Fast i typ hela handen.. det kan hända vilket finger som helst och båda händerna.Triggerfinger? Jag sprutar kortison mot det med jämna mellanrum. Skitobehagligt när det händer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det. Fast i typ hela handen.. det kan hända vilket finger som helst och båda händerna.Triggerfinger? Jag sprutar kortison mot det med jämna mellanrum. Skitobehagligt när det händer.
Men om man kan välja mellan gräsmatta och trädäck/stenplattor så väljer jag gräsmatta alla dagar i veckan. Jag förstår inte vitsen med ca 15-20kvm trädäck när man kan ha lite trädäck och sedan mini-trädgårdEtt trädäck är en uteplatz o mycket trevligare än ztenplattor
Det är möjligt, jag är inte så van med sånt här. Den var väldigt sötJag har flera stycken, tycker det är en vanligt storlek på prover och har fått sånt i flera år.
Men om man kan välja mellan gräsmatta och trädäck/stenplattor så väljer jag gräsmatta alla dagar i veckan. Jag förstår inte vitsen med ca 15-20kvm trädäck när man kan ha lite trädäck och sedan mini-trädgård
Det är ganska mycket för att vara uteplats till en liten lägenhet i Sthlm Här skriks det högt om "MED UTEPLATS!!!" i annonserna om det så bara är 1,5x3m med stenplattor utanför vardagsrummet. Att ha något som ens liknar liten gräsplätt är extremt sällsynt om man inte har villa/radhus och något sådant utanför vår budget (billigaste radhuset på Hemnet i min kommun ligger på ca 3,5 miljoner, och då tillkommer månadsavgift på nästan 7000kr pga BRF).Är trädgården inte mer än 15-20 kvm totalt ?? Ja, då borde det ju inte bli jättedyrt att ta bort trädäcket och göra om till gräsmatta...
Ja, det påminner mig om Husjägarna England när de tittar på radhus och öppnar dörrarna ut till "trädgården". Jag muttrar alltid "det där är INTE en trädgård, det är en uteplats"....Det är ganska mycket för att vara uteplats till en liten lägenhet i Sthlm Här skriks det högt om "MED UTEPLATS!!!" i annonserna om det så bara är 1,5x3m med stenplattor utanför vardagsrummet. Att ha något som ens liknar liten gräsplätt är extremt sällsynt om man inte har villa/radhus och något sådant utanför vår budget (billigaste radhuset på Hemnet i min kommun ligger på ca 3,5 miljoner, och då tillkommer månadsavgift på nästan 7000kr pga BRF).
Haha ja, alltså, hade jag kunnat välja fritt, då hade jag bosatt mig i en villa i utkanten av någon mindre stad. Eller rättare sagt ett vinterbonat fritidshus eller liknande, för jag vill inte bo stort. Jag ser stort hus som "onödigt mycket att städa" och stor tomt som underbar lyx. Här räknas det som en jättestor tomt om tomten är mer än 800kvm, och så smäller de upp hus på sådana tomter som gärna är ca 200kvm + inredd källare. Det blir inte så mycket tomt kvar oavsett.Ja, det påminner mig om Husjägarna England när de tittar på radhus och öppnar dörrarna ut till "trädgården". Jag muttrar alltid "det där är INTE en trädgård, det är en uteplats"....
Samma här ! Vårt hus är ca 70 kvm och tomten på 2,3 hektar....Jag ser stort hus som "onödigt mycket att städa" och stor tomt som underbar lyx.
Låter som att ni bor precis så som jag skulle vilja bo!Samma här ! Vårt hus är ca 70 kvm och tomten på 2,3 hektar....