Väntar på ambulans. Lyckad start på helgen
Men vad händer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på ambulans. Lyckad start på helgen
Är privat.Men vad händer?
Är privat.
Men får komma hem imorgon förmiddag iaf.
Vart då?!
Är privat.
Men får komma hem imorgon förmiddag iaf.
Ta hand om digÄh, sa att jag sticker hem istället. Så nu sitter jag och väntar på taxin.
De här!Jaha!! Och vad är det för under byxor då?
Köp fler jag har ett litet lager av mina favoritbyxor.Är jätteglad, för jag verkar ha hittat de perfekta byxorna
Som jag letat. Och letat. Och letat ännu mer. Och så beställde jag på nätet, för det var svårt att hitta rätt i butik. Idag kom mitt paket. Byxorna är hur bra som helst!
Först tänkte jag vänta med att prova till imorgon. Trött och lite grinig och inte i form för att känna mig misslyckad som inte passar i några byxor alls. Men nyfikenheten tog överhanden och jag provade dem ändå.
De är perfekt längd. Extremt stretchiga precis överallt så att de sitter hur bekvämt som helst. Precis så höga i midjan som jag vill ha dem och trots då att de är lite som tights så sitter de inte supertight längst ner mot foten, utan såpass löst att de ser ut mer som "riktiga" byxor. Jag kan helt enkelt inte hitta ett enda fel! Det har nog inte hänt förut. Vilken grej!
Håller med. Om man hittar en storfavorit bör man minst köpa ett par till !Köp fler jag har ett litet lager av mina favoritbyxor.
På något sätt somnade jag i alla fall tillslut! Nu vaken pga måste handla mat idag. Vill åka tidigt när det är lugnt, men ingen brådska nuKan du försöka meditera lite? Tänka på din andning och sånt.
Ta hand om digVäntar på ambulans. Lyckad start på helgen