Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämnat in bilen på verkstad och sitter nu i bilhallen och försöker jobba. Jag hoppas att mekanikern hittar felet snabbt så att jag inte blir sittandes här hela dan. Men det är ljust och fint, jag har med mig eget nätverk och fan vet om de inte kan skaka fram en kopp kaffe också.
 
Känner att jag behöver uppdatera lite här och säga att jag nu fått reda på vem som skickat det obehagliga paketet. Det är ingen härifrån i alla fall.
Det är dock för min del värre än att det skulle vara någon härifrån.

I övrigt är allt piss och jag behöver en kram. :cautious:
 
Klamrar mig fast vid varenda liten hjärncell jag kan hitta för att ta mig igenom första arbetsdagen på 4,5 veckor. När jag skulle maila min chef tidigare i morse kunde jag inte för mitt liv komma på vad hen heter - på den nivån är det 😂 Det känns väldigt jobbigt att vara tillbaka faktiskt, men jag försöker att vara snäll mot mig själv och inte låta hjärnan spinna iväg för mycket med diverse stress/ångest-relaterade tankar. En timme i taget så blir det nog bra det här också! Ute är det jättefint med 16 grader, strålande sol och massor av vårtecken vilket definitivt hjälper ☺️
 
Idag chockade jag mig själv och alla kollegor.

Har ju varit dålig på att äta i omgångar och velar mycket över vad det är och tappar matlusten.

Hade got matllåda på jobbet men på väg in idag så säkrade jag upp med en köpt just ifall att jag inte ville ha den i kylskåpet.

Så nu sitter jag här och har dragit i mig bägge luncherna + en banan :D Min egna var zucciniplättar med en grönsallad, tomater och tzatziki köpelunchen var en risotto med champinjoner.

Känner mig nöjd :)
 
Jag fyller år idag och under morgonen har pappa och pappas tjej turats om att berätta samma saker för mig. Gammelmoster och hennes man skickar alltid födelsedagskort (de bor långt ifrån oss) och pappas tjej smsade att de hade skickat ett, några minuter senare skickade pappa en bild på kortet och frågade om jag kan gissa vem som skickat det. Sen sa pappa något och sekunden efter smsade pappas tjej om samma sak. Pappas tjej sa även att några andra släktingar också lämnat ett kort och några minuter senare skickade pappa en bild på det och frågade om jag kunde gissa vem/vilka som lämnat det :rofl::D:love:
 
Stort grattis på födelsedagen @godisklubba! :heart

4d1a8dbacddb4657abc524b7e23669cb.jpg
 
Känner att jag behöver uppdatera lite här och säga att jag nu fått reda på vem som skickat det obehagliga paketet. Det är ingen härifrån i alla fall.
Det är dock för min del värre än att det skulle vara någon härifrån.

I övrigt är allt piss och jag behöver en kram. :cautious:
Kram!

Ska jag sparka hen på pungen som skickat paketet? Eller ge hen en high five. I ansiktet. Med en stol. Gjord i metall?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp