Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fyller år idag och under morgonen har pappa och pappas tjej turats om att berätta samma saker för mig. Gammelmoster och hennes man skickar alltid födelsedagskort (de bor långt ifrån oss) och pappas tjej smsade att de hade skickat ett, några minuter senare skickade pappa en bild på kortet och frågade om jag kan gissa vem som skickat det. Sen sa pappa något och sekunden efter smsade pappas tjej om samma sak. Pappas tjej sa även att några andra släktingar också lämnat ett kort och några minuter senare skickade pappa en bild på det och frågade om jag kunde gissa vem/vilka som lämnat det :rofl::D:love:

Grattis på födelsedagen! 🎈
 
Fan! Vaknade i morse och kunde inte öppna ena ögat pga ljuset gjorde så ont när jag tog av mig sovmasken.
Vilade ett par h och jag kan iaf öppna ögat. Men jag ser JÄTTE-suddigt trots ögondroppar etc. Jag kan inte ens läsa jättestora texter. Sambo tyckte att det kanske, kanske står ut lite.
Just ögonen känns så läskigt om ngt är fel tycker jag! 😩
Väntar på att läkare ska ringa upp. Så får vi se vad som ska göras..
Jag håller med om ögonen, verkligen! Hur går det? :heart
 
Hemma från planeringsdag, var väl inte så hemskt ändå. Gick dit och hem och på lunchen så någon mer promenad behöver jag då inte idag 😁

Kände mig tjatig på kollegan igår men fick sms idag att jag inte alls är tjatig och att hon saknade mig 🥰

Nu ska jag värma lite lunch och ta det lugnt hemma resten av kvällen! Kanske hämta ett paket senare, om jag orkar gå något mer 😅
 
1681829825334.png


Grattis på födelsedagen @godisklubba
 
Puh.
Testade orken efter sjukveckorna. Åkte till en vernissage 12 mil bort.

Orkade köra hem (efter en kaffe och macka på vägen. Hemma och inte ens skittrött. Bara lite knäsvag. :up:
För en månad sedan hade jag inte klarat det. Framåt framåt! :banana:
 
Senast ändrad:
Fick tid i morgon på ögonklinik. Men nu börjar ögat rinna mer. Och sambo tycker det ser ut som att det är tryck bakom ögat, att det står ut lite och att jag borde åka akut. Allt är ju stängt nu. Så sitter i kö hos 1177 för rådgivning.
 
Suck, fick äntligen in revbenen i ugnen, nu. Och de ska baka långsamt i minst 2.5-3 timmar :meh: Varför gjorde jag det inte direkt jag kom hem?
 
Gått en till promenad i solen, vikt tvätt, bäddat rent i sängen och startat en tvättmaskin. Fick också gjort kvällens middag så den är klar när jag kommer hem från kvällens möte. Funderar på om jag också borde koka ägg till I morgon så jag kan ta med frukosten till jobbet? 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp