Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För lång tid i ugnenRevbenen färdiga men blev sådär. Smaken var god, men var ganska torra och inte alls så möra och saftiga som utlovats - trots att jag följde receptet till punkt och pricka.
Eller för varmt...För lång tid i ugnen
Ja, vi kör ofta revben lääänge. Men på låg temp. Då blir de som bäst tycker jag. Möra, släpper från benet etc utan att bli torra.Eller för varmt...
Griskött är klart vid en temp på ca 65 grader
Griskött är klart vid en temp på ca 65 grader
Fast spjäll ska upp i högre temp.
Jag har ju crockpot så kastar ner dem där och på låg temp. Beroende på tjocklek 5-8 timmarJa, vi kör ofta revben lääänge. Men på låg temp. Då blir de som bäst tycker jag. Möra, släpper från benet etc utan att bli torra.
Varför är det inte bra?Nyvaken, ockuperad av katten och liten marodör börjar vakna med. Däremot är sambon billig han dricker kaffe i sängen innan han ska iväg till jobbet
Jag kräks av kaffe nu när jag är gravid men det smakar lika bra och luktar precis lika gott och JAG VILL HA KAFFE! Men 6 veckor kvar till bf så jag ska nog överleva. Hoppas jagVarför är det inte bra?
Aha då ”förstår” jag.Jag kräks av kaffe nu när jag är gravid men det smakar lika bra och luktar precis lika gott och JAG VILL HA KAFFE! Men 6 veckor kvar till bf så jag ska nog överleva. Hoppas jag