Mvh köpte nyss icebugg till dottern.......Typiskt, tänkte ta en sista promenad på isvägen, men läste precis att den stängde igår. Kändes tråkigt med en "vanlig" promenad
Mvh köpte just ett par slalomskidor
Dock inte vinterskor utan sommarskor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mvh köpte nyss icebugg till dottern.......Typiskt, tänkte ta en sista promenad på isvägen, men läste precis att den stängde igår. Kändes tråkigt med en "vanlig" promenad
Mvh köpte just ett par slalomskidor
Tucker & Dale vs evilFilmhjälp!
Söker efter en film som jag inte minns namnet på. Handlar om 2 bröder som ser riktigt white trash/hillbilly ut. De har ärvt eller köpt en stuga och träffar på ett gäng college ungdomar.
Komedi ungdomarna tror bröderna är ute efter dom och bröderna är livrädda för dessa ungdomar som kastar sig framför och tar livet av sig själva typ. Nån som vet vilken film jag pratar om,?
Grattis i efterskott @tuaphua (eller herregud, grattade jag igår? ) och krya ögat.
Och grattis @godisklubba !
Snygg liten tre-i-rad vi gör med födelsedagarna
Grattis på din dag @godisklubba
Grattis på födelsedagen!
Grattis @godisklubba !
Somnade på balkongen en stund. Ännu en dag avklarad och nu bara 16 arbetsdagar kvar på det dårhus som är min arbetsplats. Håll i, håll ut
Tack så mycket allihopa!Grattis Godisklubba!