Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men precis. Den här skolan ligger 600 m från centralen i Uppsala, det är ont om skog härPå min tid rantade vi (lärarledda) året runt i skogen redan på lågstadiet och på frifot från mellanstadiet.
Orientering/terränglöpning/vandringar under barmarkssäsong och på skidor över vintern. Kidsen (-90 & -00-talet) likasamma.
Gissningsvis beror det en hel del på var i landet man bor och huruvida man bor på landet med skog inpå knuten eller i storstad, där riktigt storskog knappt existerar inom ens relativa närområdet.
Jo men nu var de ju iväg längre bort än skolgård/klassrum. Dessutom vetefan om skolgård och klassrum är mer safe än andra platser, iaf var min skolgård och skola inte detÄr det inte rejäl skillnad mellan att orientera i okänd skog vs vara i klassrummet och på skolgården??
Ja inte blir skolan mer säker pga mobiler,Jo men nu var de ju iväg längre bort än skolgård/klassrum. Dessutom vetefan om skolgård och klassrum är mer safe än andra platser, iaf var min skolgård och skola inte det
Håller med dig!Ja inte blir skolan mer säker pga mobiler,
Det filmas och skapas konflikter som filmas och postas.
Det mobbas via mobiler osv…
Så jag är för mobilfritt
Gör vi med i detta nuBlörk... Det snöar/haglar/regnar helt plötsligt...och blåser som bara den... Jag ELDAR!!
Hästtårta är en kul grej att fira med men min häst äter inte knäckebröd .Har firat den bästa killen idag som blev 4 år! Blev tårta, gräs och massa mys. Kompisarna i hagen fick också smaka på häst-tårtan
Visa bifogad fil 117550
Hästtårta är en kul grej att fira med men min häst äter inte knäckebröd .