Secret Santa 2024

Det stämmer!
Jag ber lite om ursäkt också. Planen för julklappen gick ju åt skogen p g a den knepiga sajten.
Så det blev lite panik för att hinna med.
Skulle sajten vakna till liv, då kommer det lite mera.
Blev jätteglad för det jag fick. :heart

Hunden försökte göra inbrott i kartongen hela kvällen igår, så uppenbarligen lämnade habs julklapp härliga doftspår. :laugh:

Tomte --> Snällt tomtebarn/Offer
Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel
Diabetikern --> Fjordfrälst
Blacksmithfarm --> Youmeoh
Lumos_Nox--> Malin_L
Ninnurur-->Blacksmithfarm
_Elly_ —> Nixehen
cambodia--> Cattis_E
Keb71-> Hippocampus
sweep --> Ninnurur
Wingates --> Halcyon
Caoimhe -- Maalhiin
Nixehen —> ii-ssa
Madalitso —> lil-sis
Jeps‐‐> Mirre
Youmeoh --> gul_zebra
Zassoo —> Bapelsin
Masqueradee--> Jeps
WS6 --> Therese1988
Johanna1988 —> Caoimhe
Cattis_E --> grodan21
Fjordfrälst --> WS6
Masse --> Klara

Alltså jag känner mig verkligen som världens sämsta människa just nu! Googlade och SSAB fanns på orten som tomten skickat ifrån, det fanns inga ledtrådar vad jag kunde se och paketet var väldigt pyntat - tre ledtrådar här i tråden och jag har därför gissat på de tre som jag taggat, gissar verkligen inte bara på måfå. Förlåt tomten som fått en så dålig gissare!!

@Masqueradee Du är ingen dålig gissare, ibland är vissa svårare.
Även tycker ger sitt offer lätt ledtråd verkar inte va lättaste 🤗

Mitt tips kopiera lista och ta bort dom som hittat och gissat. Kolla upp dom på buke om nått kan matcha. Satans arbete men så brukar jag göra, iår blev dock avsevärt lättare var en bukefalist jag har koll på här. 😁

Var sugen på örhängen meeen luskade i en gammal SS där inte storleken stämde så vågade inte mig på det därav armbandet- dock trist ask så därför använde jag mig av en gammal hederlig 😌. Körsbären såg jag att du hade nån "grej" för att testa "allt" med de bären så därför och tror det var i senaste påskharetråden du skrev att den är god, i övrigt var det inte lätt å snoka 😂. Kul att det blev bra 😊

Den= den chokladen*

• Gilla
Reactions: WS6
Här är en liten extra ledtråd till mitt snälla bukebarn! :)

Screenshot_20241225_165726_Instagram.webp

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar