Secret Santa 2024

Jag har inte varit aktiv på Buke på länge, men för några år sedan pre-corona så deltog jag i Secret Santa. "Min" Secret santa då förgyller fortfarande varje dag för mig. Även om den text denna person skrev på det medföljande kortet numera har blivit helt utsuddat av tidens tand, så betyder det personliga meddelandet otroligt mycket för mig, så tack kära @Mirtai <3 <3

Jag är också en fruktansvärt dålig gissade varenda år. Är nog bara @Caoimhe och katt fluffet jag gissat rätt direkt på :love:
Hahaha, alltså denna päls. 🙈 Inte lätt att tejpa pälsfritt när man har en stjälpreda med all världens fluff... Jag och Juno är glada att vi kunde bidra till en felfri gissningsrunda. 😁🩷

IMG_20241223_100114.webp

Tack snälla! Blev så glad 🥰
Vad kul att höra! 😍 Jag hoppas att doftljusen kan ge dig många timmars njutning. 🩷

Om du är nyfiken på pelargonernas färger så kan du gå in och kika på deras hemsida. Den som heter något med Raspberry tycker jag var så himla läcker!

Angående knäckebrödet... Jag har märkt att det är synnerligen svårt att hitta hästgodis i Malmö. 🙈 När jag väl kommit till den insikten så hade jag inte så många dagar kvar på mig innan sista skickdatum, så jag hade inte tid att ta mig ut till någon hästaffär. Därför fick det bli lite klassiskt knäckebröd istället. 🙈😂

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 276
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar