Secret Santa 2024

Är @hagel min tomte?
Jag skäms över få gissningar, men jag kommer inte in på buke på datorn ("Ett oväntat fel har uppstått, försök igen"...) och det är hopplöst att surfa från telefonen pga dålig täckning... 🤬
Har bråkat med Telia i över en månad och till en början finns det ju ABSOLUT inga störningar i området 😇 men när jag stod på mig hittade de visst något... På nivån att jag fick avdrag på fakturan!
Det skulle vara åtgärdat veckan före jul men funkar fortfarande inte ordentligt...
Nope 😊.

Och ett litet tips för hur man kan bild-googla en ledtrådsbild på telefonen - bara håll fingret på bilden tills valmöjligheterna dyker upp och välj bildgoogling(🤫):

IMG_8336.webp

Jag har varit tomte åt oengagerad mottagare förut och det är så vansinnigt tråkigt, slutade nästan vara med pga det. Jag väntar för att se aå att det inte är någon sån tråkmåns som anmäler sig faktiskt. Tänker du inte vara engagerad (utav bra anledning ofc) så var inte med! Blir så ledsen för alla glada tomtar vars mottagare är astrista dammkorn.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 300
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 149
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 560
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar