Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så impad av en av deltagarna! (Vågar inte skriva namn för då är det väl ngn som ska se senare)tittat på mästarnas mästare efter en fantastisk dag på landet i solen. Nu ska jag packa för morgondagen.
Jag med djupt imponeradSå impad av en av deltagarna! (Vågar inte skriva namn för då är det väl ngn som ska se senare)
Frågan är ju bara om det finns så många taxibilar som rymmer en morgonrusning och eftermiddagsrusning via pendel. Det var ju "omöjligt" (jag kunde få en taxi inom 2-3 timmar) när det sist var kaos, och då var det ju "bara" snöstorm+färre avgångar pga personalbrist.Resegarantin borde väl gälla? Eller de kanske har undantag vid olagliga strejker (force majeure).
Om den gäller så kan du ta taxi till/från jobbet. Eller taxi kan du ju ta ändå.
Kolla om arbetsgivaren betalar, det gjorde min fd arbetsgivare när en anställd inte kunde ta sig till jobbet (tror det var pga snöoväder så kollektivtrafiken var inställd).
Har sambon också gjort när däcken på min bil skulle bytas. Det var sambon som bytt däck gången innan ocksåEn av muttrarna satt så jävla hårt att fällkorsen gick av...
Ja sist var det jag... funderar på om det är nått knas. Vet att när verkstan bytte bromsar var det nått däck de knappt fick bort..Har sambon också gjort när däcken på min bil skulle bytas. Det var sambon som bytt däck gången innan också