Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysig skrittur I den härliga vårkvällen med min vän och våra underbara hästar 😍🥰.
Det blev en fin kanin till att dela på med grannarna 😄🥰. Fortsätter väl på muminspåret med namn 😄🥰. Nehej nu kom honkatten äntligen in så hög tid att sova! 😴
 
Blommorna vattnade och jag i sängs. Kl. Ringer 05.45 imorgon så är väl bäst att försöka sova om jag ska orka gå upp tidigt och sen åka långresan och även jobba några timmar på det.😅
 
Det är inte ofta men idag njöt jag på joggingrundan. Naturen så vacker. Kallt men skön luft och lätta ben i nytvättade skor.
Nu njuter jag av frukost.
F96C716B-B62C-45CF-9EB6-2F8763251469.jpeg
 
God morgon! Idag börjar mitt nya jobb. Jag börjar 08.30 och slutar 16.30. På eftermiddagen blir det hovis för hela stallet.
Alla hästarna i mitt stall skos av samma hovis numera. Praktiskt när man kanske inte kan vara där ett datum så kan någon annan ta emot och vice versa 😁🙌
 
God morgon! Idag börjar mitt nya jobb. Jag börjar 08.30 och slutar 16.30. På eftermiddagen blir det hovis för hela stallet.
Alla hästarna i mitt stall skos av samma hovis numera. Praktiskt när man kanske inte kan vara där ett datum så kan någon annan ta emot och vice versa 😁🙌
Lycka till!
 
Ska försöka ta mig i kragen och handla mat nu under morgonen när det förhoppningsvis är glesare i affären!
Kyl och frys ekar tomma snart... ska bara komma på vad jag vill äta också...
Sen en sväng ner på "stan" också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp