Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick veta av min mamma att min mosters man dog i morse.
Min moster är sedan drygt 10 år, borta
Jag vill heller inte ha katt igen, så du är inte ensam Det sliter på bostaden att ha djur.Okej okej
Ser att många har glädje av sina katter.
Inlägget var inte helt allvarligt
Jag har haftkatter hela livet
Men inga som varit så dyra som de jag haft här i huset
Allt som blivit sömderklöst har förvandlat mitt fina hus till nåt väldigt sunkigt. Och det finns inga möjligheter att skrapa ihop till pengar att reparera eller ersätta. Så ja. Jag är lite bitter.
Ska försöka ta mig i kragen och handla mat nu under morgonen när det förhoppningsvis är glesare i affären!
Kyl och frys ekar tomma snart... ska bara komma på vad jag vill äta också...
Gud vad det där känns igen. Eller att man köper halva affären men inte det som man skulle ha...Haha. Kom hem med en och en halv liter mjölk och inget mer. Det går bra nu.
Får fundera och göra ett nytt försök.
Haha. Kom hem med en och en halv liter mjölk och inget mer. Det går bra nu.
Får fundera och göra ett nytt försök.
Åååh brie!Stor igenkänning. Varje gång jag varit och handlat undrar jag varför jag inte köpt allt jag tänkt köpa? Alternativt köpt andra saker (som jag inte behöver) istället. Har precis ätit upp sista biten brie, som jag fortfarande inte förstår varför jag köpte.
Gud vad det där känns igen. Eller att man köper halva affären men inte det som man skulle ha...
Stor igenkänning. Varje gång jag varit och handlat undrar jag varför jag inte köpt allt jag tänkt köpa? Alternativt köpt andra saker (som jag inte behöver) istället. Har precis ätit upp sista biten brie, som jag fortfarande inte förstår varför jag köpte.
Haha, eller hur.
Som tur är har jag lite mer hemma nu än när jag var nyinflyttad. Då hade jag bokstavligen kikärtor och rågmjöl och inget mer ^^
Nu kan jag ändå få ihop några måltider.
Det är ju bra iafHaha, eller hur.
Som tur är har jag lite mer hemma nu än när jag var nyinflyttad. Då hade jag bokstavligen kikärtor och rågmjöl och inget mer ^^
Nu kan jag ändå få ihop några måltider.
Skulle aldrig vilja ha katt heller! Kanske om jag hade gård, men absolut inte i vanligt hus eller lägenhet. Hundar går liksom att träna, så håller mig till dom.Okej okej
Ser att många har glädje av sina katter.
Inlägget var inte helt allvarligt
Jag har haftkatter hela livet
Men inga som varit så dyra som de jag haft här i huset
Allt som blivit sömderklöst har förvandlat mitt fina hus till nåt väldigt sunkigt. Och det finns inga möjligheter att skrapa ihop till pengar att reparera eller ersätta. Så ja. Jag är lite bitter.