Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej okej :D
Ser att många har glädje av sina katter.
Inlägget var inte helt allvarligt ;)

Jag har haftkatter hela livet
Men inga som varit så dyra som de jag haft här i huset
Allt som blivit sömderklöst har förvandlat mitt fina hus till nåt väldigt sunkigt. Och det finns inga möjligheter att skrapa ihop till pengar att reparera eller ersätta. Så ja. Jag är lite bitter. :cry:
 
Okej okej :D
Ser att många har glädje av sina katter.
Inlägget var inte helt allvarligt ;)

Jag har haftkatter hela livet
Men inga som varit så dyra som de jag haft här i huset
Allt som blivit sömderklöst har förvandlat mitt fina hus till nåt väldigt sunkigt. Och det finns inga möjligheter att skrapa ihop till pengar att reparera eller ersätta. Så ja. Jag är lite bitter. :cry:
Jag vill heller inte ha katt igen, så du är inte ensam :) Det sliter på bostaden att ha djur.
 
Haha. Kom hem med en och en halv liter mjölk och inget mer. Det går bra nu.
Får fundera och göra ett nytt försök.

Stor igenkänning. Varje gång jag varit och handlat undrar jag varför jag inte köpt allt jag tänkt köpa? Alternativt köpt andra saker (som jag inte behöver) istället. Har precis ätit upp sista biten brie, som jag fortfarande inte förstår varför jag köpte.
 
Stor igenkänning. Varje gång jag varit och handlat undrar jag varför jag inte köpt allt jag tänkt köpa? Alternativt köpt andra saker (som jag inte behöver) istället. Har precis ätit upp sista biten brie, som jag fortfarande inte förstår varför jag köpte.
Åååh brie!

Mvh det är typ enda cravingen jag haft och det får jag ju inte äta. Nej, varm brie är inte samma sak sådetså
 
Sov ungefär fyra timmar i natt. :( Helt död idag och har svårt att få ordning på tankarna. Tur att jag har specifika arbetsuppgifter för just såna här dagar, där man inte behöver tänka så mycket.

Har avbokat nästa veckas ridlektion, då vi är på huvudkontoret med jobbet och jag vågar inte chansa på att kollektivtrafiken fungerar så jag kommer hem i tid. Surt, men förhoppningsvis kan jag rida igen för samma ridlärare, hon är så himla bra!
 
Hemma, men funderar allvarligt på att sticka till ICA i stan för att handla turkisk yoghurt och senapspulver. Men... att fastna mitt i rusningen känns inte så lockande. Gör nog det imorgon istället.
 
Gud vad det där känns igen. Eller att man köper halva affären men inte det som man skulle ha...

Stor igenkänning. Varje gång jag varit och handlat undrar jag varför jag inte köpt allt jag tänkt köpa? Alternativt köpt andra saker (som jag inte behöver) istället. Har precis ätit upp sista biten brie, som jag fortfarande inte förstår varför jag köpte.

Haha, eller hur.

Som tur är har jag lite mer hemma nu än när jag var nyinflyttad. Då hade jag bokstavligen kikärtor och rågmjöl och inget mer ^^
Nu kan jag ändå få ihop några måltider.
 
Haha, eller hur.

Som tur är har jag lite mer hemma nu än när jag var nyinflyttad. Då hade jag bokstavligen kikärtor och rågmjöl och inget mer ^^
Nu kan jag ändå få ihop några måltider.

Jag har pasta i skafferiet och köttbullar i frysen, så krisar det kan jag alltid äta det. Men ibland blir jag trött på mig själv när jag är i en affär och inte ens köper allt som står på inköpslistan. Inte kan jag förklara varför heller...
 
Okej okej :D
Ser att många har glädje av sina katter.
Inlägget var inte helt allvarligt ;)

Jag har haftkatter hela livet
Men inga som varit så dyra som de jag haft här i huset
Allt som blivit sömderklöst har förvandlat mitt fina hus till nåt väldigt sunkigt. Och det finns inga möjligheter att skrapa ihop till pengar att reparera eller ersätta. Så ja. Jag är lite bitter. :cry:
Skulle aldrig vilja ha katt heller! Kanske om jag hade gård, men absolut inte i vanligt hus eller lägenhet. Hundar går liksom att träna, så håller mig till dom. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 031
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp