Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit upp sista tsatsikin. Jag skulle kunna leva på det. Det skulle även Megara hälsar hon. Små bruna katter ska inte ska äta något med vitlök i.

Funderar på att ändå våga mig ut i rusningen och åka till ICA.
 
Trött.se
Vet inte varför. Var iofs uppe i ottan men det är jag ju 2-3 dgr varje vecka.
Tittar på trav och ska läsa en stund så spörs det hur länge jag är vaken.
 
Jag har fått en ny kompis :love:

20230417_181830.jpg
 
Har duschat. Ser på Efter Fem. Igår köpte jag en bok på bokbörsen, aldrig köpt nåt där förut så hoppas det går bra. Säljaren har över 1000 annonser så måste väl vara nån seriös som har det som firma(?). Valde faktura, hoppas boken kommer innan den ska betalas.
Hittade inget på personen när jag googlade och kan inte se omdömen på bokbörsen. Måste man vara inloggad kanske?
I morgon ska jag fota tuttarna. Känns som om det var helt nyligen jag gjorde det. Tiden går fort. :eek:
Ska strax se på Fråga Doktorn, det ska handla om adhd hos vuxna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 031
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp